Vidare till intervju Wizzyy | Chef-jobb ansökan [SC Styling] [Simmekung] [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc styling

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? Wizzyy#4093

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? Några månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att välkomna alla som kommer in på Sc Styling. Jag kommer att delvis sänka priserna lite samt skaffa samarbeten. Samarbetet skulle jag vilja ha med följande, Securitas, Marja Lisa. Jag vill ha ett samarbete med Securitas för att vi ska få en bättre säkerhet och att få alla så trygga som möjligt samt om det blir bråk har vi alltid en ifrån Securitas på plats vilket är bra. Vi på Sc Styling har några önskemål som jag ska försöka slå fram. Önskemålen är att vi vill ha ett kontor till chefen och så vill vi ha lite större yta för vi tycker att Sc är ganska litet. Men det funkar. Jag vill att flera ska vara anställda hos oss. Max 25 stycken. Jag tycker att vi på Sc styling ska börja använda lite /me och sånt. T.ex om du ska sätta på en vinge så kan du använda dig av /me sätter på vingen, för en bättre rp och för din rp. När vi ska byta färg på bilar får vi ofta folk som frågar om vi kan köra ut lite för att de ska se mer, men jag vill inte att de ska vara så. Att vi måste vara där inne för att annars hamnar lacken lite överallt, bättre rp. Jag kommer också att försöka fixa önskemål. Jag fick ett där folk vill att våran Sc Styling bil att alla får nyckel till den så vi slipper Tjuvkoppla. Jag som är Bitr Chef där tänker att jag vill ta ett lite större ansvar som att vara chef. Min nuvarande chef, eller min förra chef som sagt, att jag hjälpte han och skrev ut lite informationen samt Möte. Vi hade möte igår och de gick sådär. Två personer kom fast ungefär 6 styckna regerade med ”👍🏼” lite missnöjd med de. Enligt korruption kommer jag vara stenhård med de då jag verkligen inte accepterar det. Kommer ta de direkt men staffs eller nån. Jag vill också att alla som jobbar på Sc ska ha Medal då de kan få klipps när t.ex en kollega gör tjänstefel då jag kan ta det vidare och undersöka det samt prata med personen. Om jag blir chef så kommer jag göra min rp bättre och andras rp bättre genom att spela hög rp. Priserna vi har vill jag ända lite på. Ser aldrig nån som använder t.ex krom färg. Jag vet, det är dyrt. 60k på en import? Orimligt tycker jag. Vill sänka det till ungefär 35-40k. Kommer ta upp med alla i jobb dc hur allt ska gå till och lite information. När vi gör intervjuer så vill jag att vi ska vara noggrannare att ge dom jobbet, kolla på deras Rp när dom pratar om de pratar ooc ingame så kommer de såklart inte få jobbet. Vi vill ha personen som jag bra och rp då de borde fatta grunderna. När vi anställer nån så ska vi kolla deras Id sedan skriva /who (deras id) så ser vi ifall de är medlem eller kriminella. Vi godkänner kriminella nu fast de får it vara högre än personal ansvarig. Vi kommer hålla ett extra öga på kriminella då visa har pimpat sina egna krim/import bilar så de kom undan. Det kan ju såklart folk som ej är kriminella som också gör så. Varför ens göra så? Folk fattar inte att vi har logs. Med tiderna så kommer vi nästan alltid ha öppet, vi har ofta provanställd och Anställda som är i tjänst då de är i tjänst för att verkligen visa vad de vill och att de vill bli högre uppsatt. Gälande högre uppdagande, folk frågar ifall de kan bli högre uppsatt då de inte är så bra rp. Jag menar folk i verkliga livet dom går ju inte fram och frågar ”kan jag bli högre uppsat?” Vi vill inte höra sånt och för att bli högre uppsatt vill vi se de och du måste bevisa det.

Korruption

Kommer verkligen inte tillåta korruption samt vara jätte hård om sånt händer. Kommer se till att alla som är korrupt får en liten P ban där jag verkligen hoppas att de har lärt sig en rejäl läxa.

Samarbeten

Jag tänker att vi ska ha samarbete med Securitas, marja lisa, vianor, båtbolaget och Trygg-Hansa. Speciellt Securitas då det är en säkerhet för alla som kommer till Sc styling då jag vill att alla ska känna sig välkomna och säkra samt ej vara rädd att komma dit. Vi vill ha det så tryggt som möjligt.

Tidigare planer

Tänker att vi ska ha några möten då och då, både ooc och ig. Tänker också att vi ändrar på lite saker så att vi får kanske lite större plats och möjligtvis ett kontor till chefen. Där tänker jag att vi kan ha en dator och massa papper då jag tycker de blir realistiskt och bra utveckling på jobbet. Inne på kontoret ska vi kunna genom datorn kolla in aktivitet, anställa folk, köpa in föremål och ja, allt som ska finnas. Man kan ju såklart använda sig av /openpanel fast då jag inte tycker de blir så bra rp. T.ex om du ska sparka nån så ska du ej gå in i /openpanel och istället gå in på datorn eller bara klicka (E) då vi kan sparka folk samt allt annat.

Jobb-dc

Tänker att i unive jobb så tänker jag att vi skickar ut information när det behövs och massa annat som när ett möte börjar samt vart och hur de kommer gå till. Skapade nyligen en ny kanal som heter [Aktivitet] där jag tänker att folk ska skriva sin aktivitet varje vecka så vi ser hur pass bra de har arbetat då vi kan fatta beslut ifall det jobbar på bra eller dåligt.

Möten

Tänker att vi kör möten då och då för att kolla hur vi ligger till och om vi behöver förbättra nåt. Har alltid förberett en lista innan möten då jag läser på de så vi kan ha ett bra och trevligt möte.

Anställa folk / intervjuer

När jag/alla anställer nån så har jag skrivit ut att alla ska kolla deras id genom /who [id] då de kan se om de är medlem. Det är viktigt och det blir säkert väldigt dåligt om vi anställer nån som ej är medlem då de säkert inte kan alla regler än.

Aktiviteten

Kommer kolla allas aktivitet och vara noggrann med att folk jobbar så länge de ska. Vist de kanske inte kan eller vill ha en paus men då får de pm mig och det har jag skrivit ut. Jag kommer hålla koll på folk när de jobbar och att de jobbar bra.

Provanställda

Kommer hålla ett öga på provanställd då jag gör de för att de ska bli högre uppsatt samt jobba som de ska. Som provanställd så kommer jag hjälpa de extra mycket då jag tycker att vissa kan behöva hjälp.

P-A

Folk som är p-a så vill jag att dom ska ta intervjuer då jag vill att de ska ta ett lite större ansvar då jag tycker att de är bra för dem att testa på lite nya saker.

Bitr chef

Folk som är bitr chef kommer vara min högra axel då jag vill att dom ska både hjälpa mig och andra. När jag är borta vill jag att bitr chef ska bete sig som en riktig chef då de visar att dom verkligen vill och vill vara här.

Övrigt

Framtida saker är t.ex att man kan ändra både insidan och utsidan på Sc styling då vi har haft så länge då jag tycker vi kan ändra på det lite. Folk som ej följer order och är otrevliga mot kunder, dom kommer jag ta snack med, seriöst snack där jag vill se en förändring på personen och därefter hoppas jag att dom sköter sig. Finns ju såklart lall personen då jag inte gillar de för jag vill ju att Sc styling ska vara ett seriöst jobb och inte ha det som ett skämt, får man jobb ska man tänka att de är ett stort ansvar att man ordnar det jobbet och följer det man ska.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är bitr chef där nu och vet alla grejer på Sc och jag själv tycker jag borde passa som chef, jag är som sagt Bitr chef. Jag vet oxh kan allt på Sc styling och känner mig redo för ett större ansvar som chef. Har jobbat på Securitas då jag var Rekryterare och utbildare. Jobbade i månader där.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara i tjänst minst 3 eller 4 timmar per dag om inte mer.

Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30

Tisdag: 15:20 - 21:00

Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30

Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30

Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00

Lördag: Ledig kan spela då och då.

Söndag: Ledig kan spela då och då

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Har ändrat lite på denna ansökan då jag tyckte att jag kunde utveckla mera samt förklara mera varför ni ska anställa mig och lite mer saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka