Nekad Wizzyy | Chef-jobb ansökan [GSP] [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP (grove street pizzeria)

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? Wizzyy#4093

Hur gammal är du? 12 snart 13

Hur länge har du spelat på Unive? Många månader exakt har jag ingen aning om, kanske 1 år om inte mer

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer främst anställa folk, kommer självklart bidra med att ha en bitr och p-a som kan starta upp jobbet med mig, där dom hjälper mig speciellt bitr chefen, tycker att p-a ska ta många intervjuer och anställa folk. Samt högre uppsatta. Kommer utveckla jobbet genom att kanske få in nya pizzor eller göra om utseende mesigt. Kommer också se till att ha aktiva anställa så dem inte slarvar med jobbet eller om de är inaktiva. Med alla inaktiva personer kommer jag sparka och se till att vi jag bra arbetare som vill vara där och jobba på gsp. Främst aktiviteten och mina anställda. Korrupta personer kommer ryka och då sker såklart åtgärder på b ban och går direkt till staff teamet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Securitas chef | Marja Lisa chef | Bahamas personal ansvarig | Sc styling chef | vianor chef | har varit chef på massa jobb så jag vet hur panelen funkar och allt. Har själv varit personal ansvarig på gsp.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30 Tisdag: 15:20 - 21:00 Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30 Torsdag: 14:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30 Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00 Lördag: kommer vara aktiv hela dagen Söndag: kommer vara aktiv hela dagen. Men de kan ju ske undantag på Lördag och Söndag. Har match ibland då.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nä, bara om servern är nere så kör jag drobz rsm lall.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka