Accepterad Wizzyy | Ban Överklagan [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185834610/home

Ditt Hex-ID: 1100001490cb272

Vad är din discord tagg? wizzyy#4093

Vem var det som bannade dig? ^2Nissepisse47

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re - Unive Roleplay - discord.gg_unive 2023-01-14 17_49_44.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte, jag själv tycker de verkligen ej är COP BAIT

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle göra meth men vill bara säga att han körde inte jag! tyder på att han trodde de var jag som provoserade polisen. När vi kom till methet så såg vi massa polisbilar och vi hinner inte ens se nåt innan en polis kommer och vdmar oss, han kör in i oss för att vi ska backa. våran bil var jätte nära att gå sönder på grund av de. Jag tror oxå att Nissepisse trodde de var jag som körde men de var ej jag. efter han hade tuttat och kört in i oss så gick jag ut och fråga vad han håller på med. sedan drog vi och de var ju inte mycket mer med de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de är en felaktig ban. inte ens jag som körde eller nåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första bannen var för länge sen då jag tog ut lite pengar ifrån ett företag men har lärt mig ifrån de. andra bannan var jag tydligen korrupt men perosnen som bannade mig missförstod mig då jag skickade en faktura till en person som skulle betala sin pimpade bil (jobbade på sc styling) då när jag skicka fakruran så fick jag den istället, och de var ju en bugg men jag visste ju ej så jag skicka en gång till och fick tillbaka fakturan. så de var en bugg och blev accepterad samma dag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att vi drog direkt när vi såg poliserna. Vill bara tillägga att polisen körde ju in i oss och grejer de var därför jag gick ut och prata med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att dra direkt när polisen säger de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill börja med att detta inte var en felaktig ban då du klart och tydligt pekade finger mot polisen och sa ”kör efter vi provocerar dem” vilket uppenbarligen är copbait och man skall inte köra efter polisen när dem precis har stormat methet och det finns flera piketer mm på plats.

Du är ändå MA och bör veta bättre men jag kommer ge dig en chans och vill inte se att detta upprepas i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka