Nekad Wizzyy | Ansökan till Servervakt [Crust]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? wizzyy#4093

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. ja min dagliga aktivitet är väldig bra. är fast vid unive då jag är aktiv varje dag och detta är ett schema t.ex

Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30

Tisdag: 15:20 - 21:00

Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30

Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30

Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00

Lördag: Ledig kan spela då och då.

Söndag: Ledig kan spela då och då

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem ganska länge nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Fortnite/Videos/Captures/FiveM%C2%AE%20by%20Cfx.re%20-%20Unive%20Roleplay%20-%20discord.gg_unive%202022-12-28%2021_53_36%20(2).png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens servervakts uppgift är att ta åtgärder på folk t.ex om han ser nån som gör regelbrott så bannar han en. eller kickar det bror ju på vad de är. Enklare sätt att säga detta är ju då att man vaktar servern. Som Servervakt ska man ju också såklart kunna alla regler då jag kan de och har läst på om och om igen, dock mina bans är ett misstag, en av dem ¨korroption inom yrket¨ var en felaktig ban då de tog fel. Kommer inte låta sånt ske som en sv och kommer göra mitt bästa till att vakta servern. kommer också hålla koll på regelbrott ifall folk gör det, då sker de åtgärder direkt, kick eller ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vet och brukar se lallare eller bara vanliga folk som ej kan reglerna då jag vill förminska det och vill ej ha sånt på servern. Jag gillar verkligen ej lallare då jag själv har varit i scenarion då en lallare kommer och skriker som aldrig förr eller bara förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrution är t.ex ifall jag som Sv revvar mig själv ifall jag är hungrig eller bara ligger död. detta kan också ske på en kompis eller nån annat liknade. Abuse är som att du t.ex vill komma undan i vissa scenarion som att ifall jag är i ett snutjag så dv:ar jag min bil så de inte kan hitta mig eller likande. ifall man bannar nån eller bara kickar nån utan anledning är ju också så, t.ex ifall jag vill skämta med min vän eller nåt att jag bannar han eller kickar för skojs kul, de ska ej ske som en sv och kommer aldrig ske inom mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka