Nekad WizguZ | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WizguZ

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JustKillMeNowPlz/

Ditt Hex-ID: 11000010f6c67e9 (Hex)

Vad är din discord tagg? WizguZ#6042

Vem var det som bannade dig? ~akam_p

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: moddare ~akam_p Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår inte varför det står moddare men jag tror att de bannade mig för att de trodde att jag loggade ut för att undvika polisen och då combat logga. Men detta är inte vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände först var att jag träffade en random person uppe vid hotellet och de spelade lite go musik och frågade ifall jag ville ha en öl. Jag svara ja och hängde med dem en sväng, två av dem loggade ut och då var det bara jag och föraren kvar. Vi åkte runt lite i staden och det som hände precis innan jag blev bannad var att vi blev stoppade av polisen. Föraren ville inte visa sitt körkort och han tjafsade lite med polisen. Jag var tvungen lämna servern för kvällen men jag vill inte göra det i bilen för jag trodde det skulle uppfattas som att jag flyr från polisen genom att combat logga och det skulle inte vara så RP:aktigt. Vilket jag inte anser att det var för polisen var bara efter föraren. Så jag valde att kliva ut ur bilen och sedan logga ut runt ett hörn istället. En dag senare när jag skulle gå in på servern så stod det att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban när det står moddare. Jag kan till viss del godta en liten ban för att jag loggade ut i en dålig situtaion och detta är min andra gång som jag försöker överklaga, så jag har redan varit bannad i en vecka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha förklarat situationen för poliserna utan att bryta karaktär, jag kunde ha loggat ut i bilen eller så skulle jag kunnat vara afk i bilen tills jag blev kickad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag absolut lärt mig att aldrig logga ut i en sådan situation igen. Ärligt talat har jag också lärt mig hur kul det är att spela på Unive, jag har testat några andra servrar under tiden och ingen har samma struktur och system som Unive har och jag skulle vara överlyckliga att få komma tillbaka. Om det gör saken bättre så hade jag tänkt att söka WL igen och börja jobba hos en bilfirma då jag vet att det är behov om det.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Det står inte moddare utan anledning. Om du kan
bevisa på någon sätt att du inte moddar kan du gärna
kontakta en staffmedlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka