W
wizard
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rockstarjuice/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? wizard#0450
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Johan falk född år 1970. Fyllde 51 år i fjol. Föredetta fallskärms jägare inom armén och jobbat där sedan 22 års ålder. Numera pensionerad. Utskickat på flera operativa uppdrag med nato, tjänstgjort i balkan, vitryssland, afghanistan och dem sista åren i mali. Glad och social människa. Gick vård och studerade människo psykologi i gymnasiet. Vill bli polis
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Social och glad e jag
Tycker det är en väldigt rolig server att spela på och att bli medlem gör så att jag kan ha ännu mer kul. Riktigt roligt att delta i rp scenarion och att prata med folk samt delta i aktiviteter
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Generelt bra server. Trevlig staff, många spelare, mycket val av jobb att välja på, events. Ja listan är lång!
Hur hittade du Unive? Fick ett tips av en polare på schysst rp server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis är väl målet. Kunna hjälpa till polisen och delta i rp sitvationer!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli polis och såsätt stötta rp ännu bättre, och självklart ha ännu mer kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? wizard#0450
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Johan falk född år 1970. Fyllde 51 år i fjol. Föredetta fallskärms jägare inom armén och jobbat där sedan 22 års ålder. Numera pensionerad. Utskickat på flera operativa uppdrag med nato, tjänstgjort i balkan, vitryssland, afghanistan och dem sista åren i mali. Glad och social människa. Gick vård och studerade människo psykologi i gymnasiet. Vill bli polis
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Social och glad e jag
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Generelt bra server. Trevlig staff, många spelare, mycket val av jobb att välja på, events. Ja listan är lång!
Hur hittade du Unive? Fick ett tips av en polare på schysst rp server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis är väl målet. Kunna hjälpa till polisen och delta i rp sitvationer!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli polis och såsätt stötta rp ännu bättre, och självklart ha ännu mer kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej