Nekad wizard | Ban överklagan [Raketeen]

• Trådskapare Trådskapare wizard
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

wizard

Gäst
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198349498017

Ditt Hex-ID: 76561198349498017

Vad är din discord tagg? wizard#0450

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: powergaming groft ~Falken

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte alls. Jag förhåller mig till rp reglerna bra och jag blev bannad under tiden jag inte var inne på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på servern ca 2 timmar innan ban, sedan och disconnecta jag felfritt och gick å gjorde annat. När jag för en stund sen precis skulle hoppa in på servern fick jag då upp "Du har blivit permanent avstängd för: powergaming groft ~Falken".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Heter "Johan Falk" in game och vet att det finns fler som heter det så de kanske har blivigt nått fel? Typ att ni bannat fel person?
Jag är 100% säker på att det var en felaktig ban för jag vet att jag inte har gjort nått fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit avstängd tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte varit avstängd tidigare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte varit avstängd tidigare. Som sagt jag har inte gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka