Accepterad Wixzt | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wixzt

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198179333403/

Ditt Hex-ID: 11000010d0eb51b

Vad är din discord tagg? Wixzt#9539

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, Körde 250km/t vid torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag körde alldeles för fort och man ska verkligen inte köra så på fort nära torget, eller egentligen inte någons stans. Inget sunt förnuft alltså

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle åka mot motor vägen jag och han va vid torget och jag tryckte gasen i botten hade preil cis köpt en ny bm4 f82 tror jag den heter skulle testa vilken kapacitet den hade vilket jag verkligen inte borde gjort just där. Väldigt dåligt tänkt av mig och ber verkligen om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel står för det, ångrar det som fan. jag följde inte reglerna på unive och då hände det jag var inte så påläst om reglerna heller.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle ha gjort va att köra normalt när jag är i stan och nära torget men sen om jag skulle testa m4 så skulle jag såklart gjort det på motorvägen där det inte är mycket folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket, kommer aldrig någonsin igen köra fort nära torget och nu har jag också läst alla regler noggrant så jag vet vad som gäller hade inte läst igenom allt tidigare och visste inte riktigt vad man fick och inte fick göra men nu är jag påläst och vet reglerna kring Unive. Skulle verkligen uppskatta om ni ger mig en andra chans så kan jag bevisa att jag har förendrats/ Mhv Wilmer

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka