Accepterad Wixzt | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wixzt

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? Wixzt#9539

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar 17-00 Minst
Helger 15-04 Minst

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag tycker det är intressant att jobba med staff relaterande ärenden och det är även väldigt roligt. Jag vill bli Trainee också för att jag ser ofta folk som gör regelbrott som man gärna vill fixa, händer jätte ofta att folk lallar och har en otroligt låg nivå på sin rp och dom vill man inte ha på servern. Sen känns själva trainee yrket perfekt för mig som inte alltid vill rpa, utan också specca scenerion vilket jag tycker är väldigt roligt just derför söker jag till trainee. Har alltid velat vara en del av staff community så det skulle vara jätte roligt om jag fick chansen att få vara trainee.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle villa specca scenarion och förbättra dom på det sättet jag kan t.ex om det är massa lallare på sjukhuset eller piren så dom inte förstör scenarion för folk som värkligen lägger ned sin tid i rp och vill rpa seriöst för det är dom man vill ha på servern. Sen vill man ju också hjälp folk som skriver /help eller /report och fixa det som behöver fixas helt enkelt. Men överlag bara utveckla servern så att den blir så bra den bara kan och få bort folk som förstör den fina rpn som vi har här på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte själv vart (support) någon stans men sätt väldigt mycket på videos på youtube på folk som är trainee och support sen är jag även just nu servervakt på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag kan dom flesta
/revive (id) du revvar någon.
/sqlban (id) (längd) (anledning) man bannar någon.
/bring (id) man drar någon till sig.
/noclip du går i noclip och flyger runt.
/goto (id) går till någon person.
/kick (id) du sparkar någon.
/dv man tar bort bilar.
/freeze (id) man fryser en person.
/tpm man tp till en plats sin gps är satt.
/who (id) där kan man se om den är medlem eller inte osv...
/skin (id) man ger någon skinmenu bara att den personen står i en butik så blir det bra rp på det.
/car (fordonsnamn) du spawnar fram en bil.
/sqlbanoffline (hex-id) man bannar någon när den personen inte är online på servern
/setjob (id) (jobb) man ger jobb.
/spec man tittar på folk.
/msg (id) du skriver privat till någon ingame.
/sqlunban (hex-id) du unbannar folk.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte något jag tänker på just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka