Nekad Wixzt | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wixzt

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2021

Vad heter du på discord? Wixzt#9539

Mellan vilka tider kan du oftast spela? kan spela från 5 på eftermiddagen till kanske runt 05 på helger och kanske runt 01 vardagar.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader minst

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka underlätta för staffs och supports genom att kicka personer när det är nödvändigt, alltså när en eller flera personer bryter mot unive server regler eller helt enkelt lallar, vilket också är en form av regelbrytande. Jag vill även hjälpa till att hålla en hög rp nivå som möjligt. Jag tycker det är en stor del utav servern och jag tycker det är viktigt, därför vill jag hjälpa till med det extra mycket. Jag vill försöka få stopp på alla lallare. Jag kommer hålla extra utkik på till exempel piren, där är det ofta tillräcklig rp nivå, men ibland så händer det att folk bryter mot reglerna eftersom att de blir uttråkade eller att dom bara har dålig koll överlag vilket betyder att dom måste läsa igenom reglerna noga så dom vet vad som gäller, Helt enkelt så vill jag underlätta för staffs och supporten här på servern

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag träffar på så många lallare som förstör unive och har en tråkig rp eller snackar ooc ingame vilket förstör rp känslan så mycket. Skulle även va riktigt skönt att ha tillgång till att dva bilar eftersom att det står så många bilar trasiga överallt som bara tar upp utrymme inte för att det är ett problem för mig men att hjälpa andra som inte har dom bästa datorerna men endå vill lira på unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? bidrar ju allmänt med en skön rp på hög nivå sen att va servervakt skulle jag kunna skicka ut såna spelare som inte tillhör på den här servern inte alltid så enkelt att lägga en report för dom kan ju inte riktigt veta vad som hänt i scenariot. träffar så många per dag som säger riktigt dålig grejer och helt enkelt inte tillhör unive.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är tillräckligt erfaren inom rpn och har värkligen velat att bli servervakt länge men nu känns det som att det är rätt tillfälle har stöt på så mycket problem som man kunde löst enkelt om man var servervakt. sen lirar jag oftast på tider där det inte är så mycket supports eller servervakter inne och då kan det vara skönt att ha mig.

Varför vill du bli servervakt? för att det känns som en rolig grej kommer även underlätta i rp för mig och för andra på unive. har tillräckligt med kunskaper om rpn och vet vilka regler som gäller. men vill bli servervakt för att det kommer göra allt mycket roligare och lättare

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? yes det har jag kan nog nästan alla commands om det är någon jag inte kan så lär jag mig den

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej tror inte det

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka