Accepterad Wixzt | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wixzt

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2004

Vad heter du på discord? Wixzt#9539

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar mellan 17-01
Helger mellan 14-05

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle haft koll på lallare och folk som bryter mot reglerna, samt hjälpt nytt folk t.ex. skriver till dom att dom inte få har default kläder på sig, bannat folk som t.ex. snackar OOC in game, Som servervakt skulle jag kunna dv:a väck bilar som t.ex. buggar, eller om dom står i vägen för andra personer som spelar på servern som t.ex. vid torget, Som servervakt skulle jag kunna bidra med att göra det enkla jobbet som dv:a bilar för staffsen så dom kan hålla koll på större scenarion, Jag skulle kunna revivea folk som spawnar döda, gjort det enkla jobbet för staffsen, jag skulle vilja hjäpa servern så den blir en server som har 0 lallare på och göra så att unive kan uppnå en toppen nivå av rpandet, samt rapporterat buggar

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är många som gör fel på unive och allmänt har en låg/dålig nivå på deras rp och då vill jag vara där för att hjälpa till om det behövs. Sen skulle det vara jätte skönt att kunna dv bilar för att förbättra prestandan på servern det är därför jag vill bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort de personer som lallar. När andra märker att unive är en mer seriös server där ifall man lallar, så ryker man på direkten. Då kommer fler in med hög rp nivå som höjer den genomsnittliga nivån vi har nu. Alla skulle få en bättre spelupplevelse. Jag känner till alla regler så märker väldigt snabbt när folk gör fel. Ifall de gör extremt tydliga fel som bara förstör för folk genom till exempel grov vdm så är det bäst att man använder svbannar dem när man väl är på plats. Även viktigt då att man tar ett klipp och visar högre uppsatt (trainee/mod) så att personen som utför detta kan få den ban han förtjänar.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är tillräckligt erfaren inom rpn och har värkligen velat att bli servervakt länge men nu känns det som att det är rätt tillfälle har stöt på så mycket problem som man kunde löst enkelt om man var servervakt. sen lirar jag oftast på tider där det inte är så mycket mods eller servervakter inne och då kan det vara skönt att ha mig. Sen skulle det också vara väldigt roligt om jag fick chansen att vara servervakt på unive.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att hjälpa andra på den server som jag älskar att spendera min tid och fritid på för att då folk att tycka om unive lika mycket som jag gör, Jag kommer rpa som vanligt och ha roligt men jag kommer även hjälpa folk med saker för att alla ska kunna dela samma glädje för unive som jag känner. Jag kommer hjälpa folka att få en så bra rp nivå som mögligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag vet om många av kommsen som /kick id anledning /svban id anledning /dv /revive id /toggleid

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag varit bannad en gång för att jag körde lite galet inne i stan men jag lyckades överklaga den och sen dess aldrig blivit bannad, hade inte så bra koll på reglerna på den tiden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte all tid på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka