Nekad wixy | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wixy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy

Vad heter du på discord? wixy#1140

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar gå till skolan och sen kommer hem gör disken eller gör läxa och sen runt 18:00 så börjar jag spela på unive och sen så går jag och lägger mig runt 21:00 eller 22:00 ibland

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag var medlem förut i typ 3 och en halv månad men sen bara försvan mina roller vet ej vrf och sen så blev jag medlem här igår igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 1 gång men det var förut och det var en felaktig ban blev unbanad för det var en felaktig ban (kan inte skicka bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att allting sköter sig på servern detta kan man göra genom att till exempel dva bilar som står på vägen som bara är i vägen men de kan även handla om att till exempel ha på toggleid vid en plats där många människor befinner sig som tex sjukhus/piren. Så man vet vem man ska kicka för tex lall Man ska även revive folk ifall de dör av bugg eller något men de måste man ju såklart dubbelkolla att de har En stor uppgift är även svban där man kan ge folk ban i 1 timme ifall inte dom kan bete sig och dom vdmar folk eller ifall dom ska få längre ban så får man säga till en högre staff och dom ska hålla koll på servern och ta hand om den så att det går bra ingame och sånt så att andra staffs kan hjälpa folk i support och sånt

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på unive för att jag hjälpa till att dva bilar som bara står ivägen och hjälpa med att banna lallare från servern och såna som vdmar folk och hjälpa servern att ha bra rp och vara jätte bra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man unbannar folk som har gjort fel eller inte bannar folk fast dom gör fel och att du tar t.e.x noclip bara för du inte orkar gå eller att du bara vill ha servervakt för att det är nice men inte gör något för servern eller eller bara vill ha makt men hjälper inte servern med något och bara har det för att. också inte hjälpa servern med någonting. plus ifall man bara har staff bara för att abusa det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka