Nekad Wirran | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirran

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pungpangarn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Wirsén

Vad är ditt discord namn? BIGWIRRISH

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en grabb på ca 30 år som jobbat hela sitt liv. det är inte ett superkul liv och jag och min polare jobbar som gruvarbetare. Vi är fattiga och det går ofta dåligt. Vilket har gjort att min gubbe är lite ledsen och inte så "glad". Jag är också lite "efter" och förstår ofta inte. När jag inte fattar ifrågasätter jag ofta och jag pratar med en en grov småländsk dialekt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna utvidga mina jobbmöjligheter och kanske hitta nått annat kul att jobba med. Jag känner också att det är lite kul att kunna ha ännu seriösare rp osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mer roligheter och bättre rp. Vill kunna jobba med att hjälpa andra och det kan tex vara på mekonomen eller något liknande. Mitt mål ar att bli ambulansförare eller polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska kunna låta andra vinna och inte bara en själv. Tex att man torskar ett rån istället för att råna

Hur hittade du Unive? Hittade för nått år sedan när jag kollad epå svenska/roliga servrar att spela på. Var inte lika mycket för rp då och det ledde till en ban. Men nu är jag taggad och är sugen på mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka