Nekad Wirran | Medlem ansökning [BilfirmanAB] [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirran

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pungpangarn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Wirsén

Vad är ditt discord namn? BIGWIRRISH#5353

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Min käraktär heter Nils pettersson och är född 98. Han är uppvuxen på landet i småland och har en grov dialekt. Han älskar bilar och älskar att jobba. Nils favorit bil är en volvo 360 just för den speciella arkitekturen, men han gillar också sportbilar då han tycker att dem är coola. Eller som han säger "fräna och fräsiga" Han är snål och ganska "efter/seg". Nils har kort stubin och tvekar inte på att skrika rakt ut när han blir sur. Han har jobbat hela sitt liv och är en bra arbetare samt kollega. Han är omtänksam och det har han fått från sin pappa. Hans pappa är dock död och dog när han var 6 år gammal. Detta vill inte Nils prata om nånting och blir ofta tyst eller försöker fly när någon pratar om det. Hans omtänksamhet kan dock vara för stor ibland och det har ledit till att han blivit rånad på alla sina saker några gånger. Men det hare inte varit några större problem då han snabbt kommer tillbaka på banan och sätter igång med sina arbetsuppgifter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna utöka och göra min rp bättre. Jag tycker också det hade varit kul att kunna ksk jobba med bilar på mekonomen eller något liknande då det är ett intresse för min karaktär. Jag är också intresserad av rp och ser ingen anledning att inte vilja bli medlem. Det hade också varit kul att kunna utvidga min rp och hitta på nya saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och hög nivå av rp. Jag skulle också vilja jobba med något som hjälper andra på servern och ge fler en möjligheter att kunna ha bra/rolig rp. Jag vill också vara en större del av servern och kunna bidra till ett bättre community och ett mindre oseriöst community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man kan ska vara fair och inte vara den som alltid ska vinna. Man ska tex inte kunna dra upp vapen själv när man är under pistol hot.

Hur hittade du Unive? Det var ett tag sedan och då spelade jag en liten stund. Fastnade inte direkt och kom tillbaka efter ett tag. Såg på filtreringen "svenska servrar"

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka