Nekad wiren | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/3239023/3239023

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? m e n s#9522

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jag är 17 år jag har intresse för bilar och jobb i servern. Jag vart populär i skolan och fick mycket kvinnor. Jag är gang member som man inte ska lalla med. Jag älskar bilar och jag har även tänkt på att bli kriminell. Sno bilar är också min speciallitet. lallar någon med mig så åker dom på tikitakan

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är mogen och jag kan reglerna. Jag utgår med bra energi och jag kan hjälpa till på servern med jobb osv. Jag har spelat FiveM väldigt mycket och känner mig säker i RP omgivningen. Jag hanterar mina känslor med lugn ton och jag tar situationer med en stabil röst och med fullt allvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker er server är otroligt bra och där är otroligt bra folk som är mogna. Jag vill spendera mycket tid på servern och ta den på fullt allvar. Jag trollar verkligen inte utan vill verkligen delta i RP'n.

Hur hittade du Multistaden? Sökte på "Swe" och hittade er server där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul och träffa andra människor. Bygga upp min gubbe och få ett stabilt jobb och stabila kompisar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Men har spelat på många andra förr.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka