Nekad Wirén04 | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028596124/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Wirén

Vad är ditt discord namn? LiamW#4549

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 1999

Berätta om din karaktär. kommer från en helt vanlig familj, inga problem elr något sånt, haft bra uppväxt och varit mycket me släkt och polare så har inga problem med att prata me främlingar. Jag är 21 fyllar snart 22 år. Intresse är att fiska, har gjort det sen ja va 2 månader gammal och gillar även att köra motorcykel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna hjälpa till på servern, de kan vara allt från att fixa bilar till att vara polis och hålla ordning på servern. Jag vill somsagt bli medlem för att kunna hjälpa andra me problem som dom själva inte kan lösa dvs om någon har krockat och behöver laga sin bil så vill ja kunna hjälpa personen och veta att hen kommer fram säkert, jag mår bra av att hjälpa andra som är i nöd. Det är nog den största anledningen till att ja vill bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt trvligt folk och trevliga personer som VILL hjälpa till ifall man inte kan allt, dom vill hjälpa en så att man förstår. Det är även ett stort plus för hur bra servern ät uppbyggd me t ex alla feta bilar/hojar/båtar bra jobb osv allt me unive är bara fantastiskt.

Hur hittade du Unive? Såg de på Youtube första gången och tyckte de såg roligt ut så ville prova, och ja fastande för de direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna hjälpa personer i nöd

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill se till att unive är en härlig och trevlig server vilket öppnar upp ögonen för många vilket förhoppningsvis gör att vi får fler personer som spelar och tillslut blir vi fler medlemmar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? både och, jag går in på polismyndigheten lite då och då för att kolla läget, men är absolut mest aktiv på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka