Accepterad Wirén04 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028596124/

Ditt Hex-ID: 76561197960267320 (Dec) 110000100000638 (Hex)

Vad är din discord tagg? LiamW#4549

Vem var det som bannade dig? gamme

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En kille kom fram till mig och börja slå ner mig UTAN anledning, han bara matade slag och sparka mig så ja hade inte en chans att resa mig upp, han bara fortsatte att slå mig trots att ja sa till han att lägga av ja sa säkert de 3 ggr men han sluta nt. När ja väll lyckades ställa mig upp så gav ja han 1 smäll så han ramla o då sa ja inte en jävla gång till sen gick ja där ifrån och vart bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille börja slå mig utan anledning somsagt och ja kunde verkligen inte resa mig upp så ja blev riktigt sur på han o sa till han att sluta men han slutade inte, när ja väll lyckades ställa mig upp så slog ja till han 1 gång så han ramla o då sa ja inte en jävla gång till, sen gick ja bara därifrån för att visa att ja var mer mogen och mer vuxen som kunde släppa det hela och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel eftersom ja slog tillbaka, ja skulle bara gått därifrån utan att ge igen eller kallat på hjälp, ja allt utom att slå tillbaka eftersom då sjunker ja till hans nivå, men nej bannen var inte felaktig, men tycker ja kunde fått en varning innan

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja skulle köra in min traktor i garaget men den va för hög så ja skrapade i taket när ja körde in, så backade jag o testa FÖRSIKTIGT igen för att se om de va en bugg eller om den var för hög o ja han inte ens testa innan jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, ja skulle varit mogen direkt och bara gått därifrån utan att ge igen, och ja ångrar de sjukt mycket och ber så hemskt mycket om ursäkt för de ja gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! att vara mogen och aldrig ge igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka