Inaktuell Wirén04 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Wirén

Ditt discordnamn: F1sKaR3n#4549

Ange ditt födelsedatum 13 November 2004

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att ja är en sjukt hjälpsam person som lyssnar på allt och alla, ja skulle kunna underlätta för alla andra staffs/högre uppsatta genom att ta ärenden som dom inte hinner eller kan ta. Det kan vara support ärenden, specca så att rp:n håller en god och hög nivå så att inte unive förlorar sitt rykte och ses som en dålig server. Jag vill somsagt underlätta för alla andra och kunna hjälpa servern att fortsätta växa och bara se till att det är bra och hög rp nivå. Men somasgt så lyssnar ja på allt o alla och ger alla en chans att förklara sig och kommer göra de bästa för att dom ska lära sig av sina misstag och inte bara banna direkt om de inte är ett synligt/grovt regelbrott som ja ser med egna ögon, sker de regelbrott så ska dom såklart bli bannade/kickade så att dom lär sig utav sina misstag och inte gör om samma sak igen! Jag har varit staff innan för ett par månader sen och jag älskade det! men tyvärr så hade ja personliga problem under den tiden så ja va inte aktiv vilket ledde till att ja sa upp mig som staff för att göra plats åt någon som är aktiv, men nu är jag helt redo att kötta helhjärtat på staffyrket och vill vara en del av det fantastiska staffteamet på unive igen!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ca 16:00-23:00 ibland tidigare och helgerna kan ja närsom

Hur länge har du spelat på Unive? Jävligt länge, första gången ja såg och började rpa på unive var u augusti 2021 sen har ja gjort stora jävla misstag och bytt server 2 ggr och de har ja märkt direkt att de inte var smart, för unive är nordens största och bästa rp server av en anledning och de är alla staffs som gör sjukt bra jobb och speciellt ägaren som kämpar och gör allt i sin makt för att kunna utveckla unive framåt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp! var helper, kriminell ansvarig och rp ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope kan jobba med allt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka