Inaktuell Wirén04 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Wirén

Ditt discordnamn: F1sKaR3n #4549

Ange ditt födelsedatum 13 November 2004

Varför ska just du bli staff? Jag är sjukt engagerad aktiv, när ja var staff såg jag alltid fram emot att komma hem för att hjälpa till och göra unive till ett bättre ställe med mindre lall och bättre rp. Jag är alltid driven framåt och vet vilka konsekvenserna är ifall man gör fel eller inte lyssnar på andra/ högre uppsatta. Jag kommer aldrig lämna unive igen för att ja känner mig verkligen hemma här och trivs som fan här och de beror mest på det sjukt effektiva och trevliga staffteamet och en riktigt driven ägare som vet vad han håller på med och gör allt va han kan för att göra unive bättre och bättre! Unive har gjort mig till en annan människa än vad jag var för ca 1 år sen, och för ett tag sen tog ja beslutet att testa på staff här och de var de bästa beslutet ja tagit i mitt liv men tyvärr så sjönk ja ner lite i livet pga olika skäl och var tvungen att sluta spela under ett tag vilket ledde till att ja tyärr lämnade unive, men sen den dagen har ja tänkt tbx och kommit på hur kul man har här och vilka möjligheter som finns! Jag kommer göra allt i min makt för att förbättra servern och se till att den behåller sitt rykte och ja kommer ge blod svett och tårar ifall ja skulle få chansen att bli staff igen. Men somsagt, jag är engagerad, driven, framåt och vill verkligen visa vad jag kan!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar ca 17-23
helg närsom
lov närsom

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat totalt ca 1 år, men tog en paus för ett tag sen föra att ja hade personliga svårigheter så ja kom tillbacka för ett tag sen och känner att det är lika roligt att rpa fortfarande så kommer aldrig mer lämna unive trots hälsan för det är här ja trivs och känner mig välkommen pga alla staffs men framför allt ägaren.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Aa, har varit staff på unive innan. Var helper och krim ansvarig i ca 1 månad till ja var tvungen att ta en paus för hade personliga svårigheter då, men ja har goda kunskaper om inom allt som handlar om staff yrket. Men somsagt, ja har varit helper innan så ja kan alla commands och jag hjälper alltid till såfort ja kan, jag tar alla reports, alla support ärenden, samtidgt som ja förösker specca så mycket som möjligt och göra allt för att underlätta för högre så att ni kan fokusera på att uppdatera servern!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka