Winter
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/HideSecrets/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio
Vad är ditt discord namn? ekn#7989
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Fredrik Trekov Föddes i Tirana i Albanien år 1995. Fredrik bodde i en hyffsat vanlig familj med sin Mamma, Pappa och 2 brödrar. Fredriks pappa var rätt tuff mot barnen eftersom han ville att dem skulle komma långt i livet
till skillnad från honom som har haft det jobbigt och hamnat mycket i skit. När fredrik var 7 år gammal så flyttade dem till sverige pga ekenomiska problem i familjen, Orten dem hamnade i var Malmö (Rosengård).
När Fredrik var 10 år gammal så träffade han ett nykommet flyktingbarn vid namn Milo från Nigeria, Dem två unga killarna blev snabbt vänner och gjorde allt tillsammans. De båda hade ett starkt intresse för bilar
och därför hade dem alltid något att prata om oavsett hur tråkigt dem hade. Men en gång när dem var ute och skulle simma i havet så fångades Fredrik av en våg och höll på att drunkna, som tur är så lyckade Milo
få upp Fredrik ur havet och allt slutade bra men ända sen dess har Fredrik hatat havet.
Redan tidigt var Fredrik tvungen att skaffa sig ett jobb för att hjälpa till och försörja familjen. När Fredrik var 12 så började han då jobba i kassan på mekonomen men drömde om att få vara med i verkstaden med
dem stora grabbarna och mecka med bilarna. Fredrik spenderade Många kvällar med att läsa på om motorn och Annat på bilar och det blev så illa att till och med mamma ville att fredrik skulle hitta ett annat intresse.
Men dagen kom tillslut, Fredrik var nu 15 år gammal när chefen bad honom om att hjälpa till inne verkstaden, Fredrik bevisade sig och var enastående duktig i verkstaden.
Som ni kanske märker så är Fredrik Super motiverad och driven när det kommer till bilar och en dag skulle han vilja jobba i f1 depån.
Fredrik är väldigt beskyddande då hade alltid behövt hjälpa till och haft det svårt hemma, Fredrik värderar sin familj och vänners liv vädligt högt och prioriterar alla andra människor före sig själv. Detta kan vara väldigt
dåligt då han kanske glömmer bort sig själv och mår dligt ibland. Han är väldigt alert och missar aldrig när någon mår dåligt, om han ser dig med en ledsen min så kommer han alltid leverera ett skämt.
Fredrik är väldigt impulsiv vilket kan vara både positivt och negativa, I kirtiska situationer så kan han agera bra och kanske till och med rädda dagen men om någon gör något dåligt mot låt säga en familje medlem
så blandas inte den överbeskyddande sidan och Impulsivitete bra och det kan förekomma saker som har konsekvenser och han lär få ångra och på detta så har Fredrik även kontrollbehov och såfort en situation slits ut hans händer
Så går allt söderut han får ångest och tappar det helt.
Fredrik har alltid sökt sig till musik som en form av avgoppling Det är hans lilla safe space. Ett par hörlurar med bra musik liggandes under en bil och skruva på ett avgasrör... mycket bättre än så blir det inte
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag kan bidra med en bra och en hög RP nivå, jag har fått väldigt mycket cred för hur jag RPar och hur jag tänker på scenarion,
Jag är en person som aldrig har något mot folk som bara RPar för att vinna jag är en person som älskar "ge och ta" eftersom att jag tycker väldigt mycket RP bidrar på detta.
Ifall man inte kan torska scenarion tycker jag inte man borde hålla på med RP men det är min åsikt.
När man spelar RP så går inte spelet ut på att vinna eller förlora scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blir intresserad för att jag ser väldigt många streamers spela och de verkar som en bra server med mycket bra RP nivå, vill också kunna spela på en server som har ett högt spelar antal vilket ökar RPn
Hur hittade du Unive? Genom streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utveckla mitt RP så att det blir bra och att folk ska kunna lära sig av mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig RPa bättre och se hur det är att spela på en bra server
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har ingen aktiv server för tillfället. Jag hoppas att detta blir min nya "main" server att RPa på!
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio
Vad är ditt discord namn? ekn#7989
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Fredrik Trekov Föddes i Tirana i Albanien år 1995. Fredrik bodde i en hyffsat vanlig familj med sin Mamma, Pappa och 2 brödrar. Fredriks pappa var rätt tuff mot barnen eftersom han ville att dem skulle komma långt i livet
till skillnad från honom som har haft det jobbigt och hamnat mycket i skit. När fredrik var 7 år gammal så flyttade dem till sverige pga ekenomiska problem i familjen, Orten dem hamnade i var Malmö (Rosengård).
När Fredrik var 10 år gammal så träffade han ett nykommet flyktingbarn vid namn Milo från Nigeria, Dem två unga killarna blev snabbt vänner och gjorde allt tillsammans. De båda hade ett starkt intresse för bilar
och därför hade dem alltid något att prata om oavsett hur tråkigt dem hade. Men en gång när dem var ute och skulle simma i havet så fångades Fredrik av en våg och höll på att drunkna, som tur är så lyckade Milo
få upp Fredrik ur havet och allt slutade bra men ända sen dess har Fredrik hatat havet.
Redan tidigt var Fredrik tvungen att skaffa sig ett jobb för att hjälpa till och försörja familjen. När Fredrik var 12 så började han då jobba i kassan på mekonomen men drömde om att få vara med i verkstaden med
dem stora grabbarna och mecka med bilarna. Fredrik spenderade Många kvällar med att läsa på om motorn och Annat på bilar och det blev så illa att till och med mamma ville att fredrik skulle hitta ett annat intresse.
Men dagen kom tillslut, Fredrik var nu 15 år gammal när chefen bad honom om att hjälpa till inne verkstaden, Fredrik bevisade sig och var enastående duktig i verkstaden.
Som ni kanske märker så är Fredrik Super motiverad och driven när det kommer till bilar och en dag skulle han vilja jobba i f1 depån.
Fredrik är väldigt beskyddande då hade alltid behövt hjälpa till och haft det svårt hemma, Fredrik värderar sin familj och vänners liv vädligt högt och prioriterar alla andra människor före sig själv. Detta kan vara väldigt
dåligt då han kanske glömmer bort sig själv och mår dligt ibland. Han är väldigt alert och missar aldrig när någon mår dåligt, om han ser dig med en ledsen min så kommer han alltid leverera ett skämt.
Fredrik är väldigt impulsiv vilket kan vara både positivt och negativa, I kirtiska situationer så kan han agera bra och kanske till och med rädda dagen men om någon gör något dåligt mot låt säga en familje medlem
så blandas inte den överbeskyddande sidan och Impulsivitete bra och det kan förekomma saker som har konsekvenser och han lär få ångra och på detta så har Fredrik även kontrollbehov och såfort en situation slits ut hans händer
Så går allt söderut han får ångest och tappar det helt.
Fredrik har alltid sökt sig till musik som en form av avgoppling Det är hans lilla safe space. Ett par hörlurar med bra musik liggandes under en bil och skruva på ett avgasrör... mycket bättre än så blir det inte
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag kan bidra med en bra och en hög RP nivå, jag har fått väldigt mycket cred för hur jag RPar och hur jag tänker på scenarion,
Jag är en person som aldrig har något mot folk som bara RPar för att vinna jag är en person som älskar "ge och ta" eftersom att jag tycker väldigt mycket RP bidrar på detta.
Ifall man inte kan torska scenarion tycker jag inte man borde hålla på med RP men det är min åsikt.
När man spelar RP så går inte spelet ut på att vinna eller förlora scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blir intresserad för att jag ser väldigt många streamers spela och de verkar som en bra server med mycket bra RP nivå, vill också kunna spela på en server som har ett högt spelar antal vilket ökar RPn
Hur hittade du Unive? Genom streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utveckla mitt RP så att det blir bra och att folk ska kunna lära sig av mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig RPa bättre och se hur det är att spela på en bra server
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har ingen aktiv server för tillfället. Jag hoppas att detta blir min nya "main" server att RPa på!