Accepterad Winston1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Winston1

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207334601/

Ditt Hex-ID: 11000014a54c2c9

Vad är din discord tagg? Winston6114

Vem var det som bannade dig? Polishkurwa

Bild på banmeddelande: Ban.pngBan_2.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt staffs i support så hade min IRL vän slagit någon med ficklampa vid en bensinmack och servern har IP logs så när min vän blev bannad på sin dator så blev jag automatiskt bannad och jag tycker inte det är rättvisst då det inte var jag som gjorde felet. Min vän är också rätt ny inom fivem så det var nog inte menat att det skulle bli som det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hoppade i support och dom berättade att min irl vän hade slagit någon utan en anledning vid en bensinmack med en ficklampa men det var fortfarande inte JAG som gjorde fel, utan min vän så jag tycker inte att jag ska bli bannad för ingenting jag gjorde. Därav gör jag en banöverklagan som dom bad mig att göra. Vi har 2 datorer hemma hos mig och servern har IP bans så såklart jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då det var inte jag som gjorde felet som jag försökte förklara i support, dom bad mig bara att göra en överklagan och jag gör det nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en ban sen tidigare men har lärt mig av de och de va helt annat än detta och skulle aldrig göra om de igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att jag kunde ha bett min vän att inte slåss eller något liknande men det var redan försent och jag ber om ursäkt för det och det kommer inte hända en gång till. Men fortfarande, jag gjorde inget fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig något efter denna automatiska ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Som ni ser på bild 2 så är de från min flickvänns dator som min polare spelade påde steam kontot har som hex steam:11000014cac9394

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka