Nekad Winston Rhys | Medlem ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Winston Rhys

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286246443/

Vad är ditt namn i verkligheten? winston

Vad är ditt discord namn? winston.ma#2222

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Winston Melen och han är 30 år. Han är en halv amerikansk mc knut före detta Mc president för IRON HOG MC. klubben va hans faders men han fick ta över den när han gick bort vid 44 års ålder.
Tyvärr så finns inte denna klubb längre eftersom hela klubben åkte in efter en stor händelse som drabbade Winston grovt och hans bröder i klubben.
Allt började för ett och ett halvt år sen.
Under denna tid va Winston 29 år. Men de som hände va att Winstons x flickvän Maja började dejta en kille som hette Alvin och Alvin va en ganska så speciell person med mycket problem och rent ut sagt han slog henne. Och när Winston fick reda på detta så ringde han upp sina MC polare från Iron Hog. och dom va ganska välkända i denna stad. Dem hade Respekt skulle man kunna säga. Han och hans mc vänner tog ut lite vapen från ett gammalt vapenförråd i skogen.
Och dom tog mest ut slagträn Colt m1911 och knivar för att va på den säkra sidan.
Så dom åkte till hans hus bröt upp dörren med en kofot. Satte sig i hans soffa och väntade. Tre timmar senare så kom Alvin hem. Och de första som hände va att en kniv drogs upp mot Alvins hals. Winston och hans vänner började binda fast han i en stol med silver tejp och Winston började slå Alvin och till slut tog ilskan över.
en kniv blev inblandad och Alvin fick ett Switchblade rakt i magen. Efter detta fick dom panik och sprang ut hur huset och fortsatte med sina liv. men däremot så avled Alvin 34 timmar efter på sjukhus. Eftersom han hade övervakningskameror i hela huset så gick brotten ganska lätt att koppla till Winston och Iron hog MC. Winston lyckades få ner sitt fängelsestraff till ett år med bra beteende. eftersom mordvapnet inte kunde hittas. Nu så har Winston gjort sin tid på kåken och letar efter en ny stad att flytta in till

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är bra på att rpa och skapar unika saker för båda parterna

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp inom krim är de jag kommer fokosera på medans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parten ska ha kul

Hur hittade du Unive? de va för välfigt länge sen när jag började med fivem och jag tog den som va högst upp på server list och då så kom jag in på en server som jag tycket värkade som en riktigt bra server att börja med och nu har jag ändå spelat har i över ett år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka