Nekad WinQan | Ban överklagan ( (Ebbzterr)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WinQan

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013589644/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:526661958

Vad är din discord tagg? WinQan#2434

Vem var det som bannade dig? slajf

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogginh, failrp loggar i scenario och kommer tillbaka på annan plats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag följde faktisk inte reglerna. Jag vara bara trött för jag inte hade fått mycket tid att sova sen att jag fick skit från polisen utan att jag hade gjort något så jag var bara irriterad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren så hoppa jag in i en bil och körde till en butik och skrev att det var rån sen körde jag så kom polisen efter mig då krockade jag och blev lak så jag combattlogga vilket var jätte dumt av mig jag förstår att jag har gjort fel men jag var bara trött och irriterad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban den var jag som gjorde otroligt fel och det står jag för och jag kommer förbättra mig sjukt bättre om jag blir unbannad och jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag började spela så blev jag bannad i 5 dagar för vdm för jag var ny. Den andra powergaming för jag körde på en lyktstolpe och körde vidare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda. Jag hade bara kunna stängt av datorn och spelet när jag var trött så hade inget av detta hänt och jag är så så ledsen... förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamensan det vet jag till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka