Nekad winkl3r | Medlem ansökning [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

winkl3r

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo winkler

Vad är ditt discord namn? Thefaz3

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Robin Svensson 24 år gammal, hans bakrund växte han upp med hans mamma och syster men tyvärr lämnade hans pappa dem när Robin endast var 5 år, så tyvärr har Robin mått rätt dåligt genom åren och gjort många dåliga beslut, hans intressen är bilar och trimma sina bilar spm han och hand farfar alltid gjort under hans uppväxt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt skratt för alla och en bra rp upplevelse eftersom jag kört en stund på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för att tjäna massa pengar utan att även vara med och rpa i servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En av reglerna är rdm att man dödar någon att ha någon anledning till att göra det, en Anna regel är, nrl är en regel då man kommer ihåg saker när du dött vilket man inte ska göra har man blivit dödad kommer msn inte ihåg vilka det var dom gjorde det, en annan viktig regel är meta gamling du använder info från tillexempel discord för att veta var olika folk är

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jaa kört nu i några månader och tycker jag blivit helt okej inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej är nog för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka