wini | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wini

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930808601/

Ditt Hex-ID: steam:110000139d94f19

Vad är din discord tagg? winstonlil

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-06-29_215402204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att staff valde att banna mig eftersom jag gjorde ett felaktigt val som jag nu ångrar djupt. Jag vet inte vad som flög i mig vid det tillfället; jag var bara så trött på RP och agerade impulsivt och oansvarigt. Jag inser nu att mitt beteende var olämpligt och jag ber om ursäkt för det. Jag hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag och kan bidra positivt till servern i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän arbetade som Securitasvakter och allt gick bra till en början. Sedan befann vi oss vid advokatbyrån, där två personer som jobbade där började bete sig väldigt drygt mot oss. Detta ledde till ett scenario där vi grep dem för PL13, vilket gjorde dem väldigt arga. De hoppade in i support och började skrika på oss, och vi skrek tillbaka. Staffen som tog ärendet kickade ut oss ur kanalen, förmodligen eftersom han tyckte att hela situationen var lallig. Efter detta började de två personerna skriva hotfulla meddelanden till min vän på Discord, där de sa att de skulle komma hem till oss i verkliga livet och hotade med massa saker. Vi blev så trötta på RP och hela situationen att vi beslutade oss för att helt enkelt gå och skjuta dem, vilket vi också gjorde. Direkt efter det blev vi bannade. Detta hände för ungefär ett halvår sedan, och jag har inte riktigt tänkt på att återvända till RP förrän nu. Jag hoppas att den staff som läser detta förstår att jag verkligen ångrar mitt beteende och att jag aldrig skulle göra samma sak igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej skulle säga absult att de va jag som gjorde fel och jag ångrar mig de som jag gjorde va oackptabelt och jag förstår varför jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag skulle säga absolut att det var jag som gjorde fel. Jag ångrar verkligen det jag gjorde, det var oacceptabelt och jag förstår varför jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att det bara är ett spel och att hoten förmodligen bara var tomma hot som var meningslösa. Jag måste bli bättre på att kontrollera mig själv när sådana situationer uppstår i framtiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte bli onödigt arg och att handlingarna jag gör inom mitt RP har konsekvenser. Jag borde tänka lite mer innan jag agerar för att undvika sådana situationer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag är medveten om detta

Hittar ingen ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka