Accepterad wingping | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wingping

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? wingping95

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter robert mosbert han är uppväxt i göteborg, hans uppväxt har varit sådär han växte upp vid ett utsatt område där han snabbt började hänga med kriminella personer Robert hade helt okej betyg i skolan men han var en stökig unge ändå han jobbade för gäng när han var liten som en springis, Robert är en social människa med ett smart tänkande han är en trevlig person som visar empati för folk, han har en bra förståelse för folk, han är små kriminell och tyvär har han ej kunnat gå en annan väg i livet just nu vill robert få vänner och lära känna folk och han försöker hitta ett sätt att tjäna pengar på, RObert är en allmänt snäll person med goda instinkter men hans liv blev inte som förväntat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, social rp med en bra aktivietet, jag kommer vara väldigt aktiv och bidra med bra rp nivå och jag kommer alltid försöka förbättra min rp så den blir så bra som möjligt, jag kommer skapa roliga scenarion och bra scenarion med en seriös nivå, jag kommer vara aktiv i discord och ingame.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att mortparten ska ha en chans att vinna scenariot, Men speciellt att alla har kul i scenariot om polisen jagar mig ska de ha en chans att vinna scenariot, och det ska ha kul i scenariot så man inte bara själv ska vinna och ha kul man ska spela så alla har kul och att scenariot blir bra för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm, random death match det är att man dödar folk utan anledningar. power gaming att man ska rpa på skador. OOC när man prator ur karaktär ingame exempel att prata om saker som ej sker i spelen eller att man pratar om servern när man är ingame. Duping när man exempel har ett förmål sedan fördubblar man den med en bugg. Krim ut krim tex att jag använder vapen eller åker från polisen när jag ej är kriminell i discorden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 1700 timmar på fivem med en blanding av många olika slags servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka