Accepterad Wingman | Whitelist ansökning (Liam Eriksson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wingman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198187250582/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Wingman#8858

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Nordberg och är 20 år gammal och kommer ifrån Norge men pratar flyttande svenska. Han är lite lugn och blyg i början men efter att ha pratat med någon i en minut kan han bli pratglad och bekväm. Men han är en stolt och glad människa som kan vara social med flertal människan. Mina hobbies är Skidåkning och motorcyklar. Drömmen senare är att bli en polis. En motorcykel polis. Men han skulle även tänka sig att gå med i ett motorcykel gäng(om det finns). Och om polis yrket inte har plats nog så skulle han kunna tänka sig att jobba inom sjukvård. Och vara en av dom som åker till andrasidan av kartan för att rädda folk.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag RP:ar seriöst och vill börja spela FiveM igen jag har spelat förr och vill komma in igen. Och jag tror eller tänker försöka att bli en del av samhället på servern för att senare kunna jobba upp mig mot att bli polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni har den server med flest antal spelare by far och jag och min kompis vill komma in I fiveM igen och ni har den bästa server. Och jag vill bli en del av erat samhälle.

Hur hittade du Unive? Skrollade mellan server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara så realistiskt som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Godkänd skriftligt, Vidare till intervju
Vid frågor kontakta mig på discord!
DaBaby#0692
Hittar ej dig på dc kontakta mig för att få rollen

Tillbaka