Windyz | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Windyz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982595029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hubert

Vad är ditt discord namn? Windyz#4022

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albert Johanson och är 21 år gammal.Albert och hans mamma är ursprungligen från Tyskland men flyttade till Sverige när han var 9 år gammal.Albert och mamma kom själva till Sverige.Hans pappa hade dött i en flygplanskrasch när han var på väg till Turkiet.Mamma hittade en bra styvpappa till Albert.Som ung var hans största dröm att jobba som bilmekaniker.Alberts mamma och Styvpappa ville att Albert skulle bli advokat.Det var inte Alberts dröm och därför blev han omotiverad och det gjorde så att det gick dåligt i skolan.Mamma och pappa blev besvikna på Albert och då fick han självmords tankar.Albert börja dricka mycket alkohol och röka cigaretter.Men Alberts mamma och pappa ville inte att Albert skulle leva ett sånt misslyckat liv.Så de betalade hans utbildning och Albert börja studera och har ett år kvar till av sin utbildning.Efter att han har studerat klart vill han jobba som bilmekaniker för hela sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att skapa bra scenario och förbättra min rp till ett bättre nivå.Jag vill kunna bli whitelistad för att kunna jobba och hjälpa folk som behöver hjälp t.ex med sin bil om den är sönder eller om man vill customiza sin bil.Jag vill kunna lära känna nya personer som jag kan spela med och samtidigt att ha roligt med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna skapa bra scenario och rpa som i riktiga livet.Jag vill även bli whitelistad för att kunna jobba och underhålla personer

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden på youtube och efter att jag fick min pc börja jag spela det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida positivitet och utveckla min rp.Jag vill göra folk glada och underhålla personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara multistaden!

https://steamcommunity.com/profiles/76561199017746427/
Oscar
Fate#5295
11 Januari 2007
Hej! Mitt namn är Oscar Thollin Och är 14 år gammal. Min mamma bor i Lule min pappa och jag bor i gävle. Mitt dröm jobb är polis och min familj håller på att jag blir det. Men dom vill också att jag skulle bli branman.
För att jag är en bra spelare och jag är sjukt bra på RPa. Jag vill kunna bli WL för att hjälpa folk så de mår bra.
För att jag är en bra spelare. Jag är jäte bra på att RPa. Och jag vill lära känna nya personer och få nya vänner.
Jag hittade multistaden på youtube.
Att sprida positvitet och utveckla.
Jag spelar på Guldstaden och Multistaden.

Senast ändrad:
Tillbaka