Accepterad Windyz | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Windyz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982595029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hubert

Vad är ditt discord namn? Windyz#1439

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albert Johanson och är 21 år gammal.Albert och hans mamma är ursprungligen från Tyskland men flyttade till Sverige när han var 9 år gammal.Albert och mamma kom själva till Sverige.Hans pappa hade dött i en flygplanskrasch när han var på väg till Turkiet.Mamma hittade en bra styvpappa till Albert.Som ung var hans största dröm att jobba som bilmekaniker.Alberts mamma och Styvpappa ville att Albert skulle bli advokat.Det var inte Alberts dröm och därför blev han omotiverad och det gjorde så att det gick dåligt i skolan.Mamma och pappa blev besvikna på Albert och då fick han självmords tankar.Albert börja dricka mycket alkohol och röka cigaretter.Men Alberts mamma och pappa ville inte att Albert skulle leva ett sånt misslyckat liv.Så de betalade hans utbildning och Albert börja studera och har ett år kvar till av sin utbildning.Efter att han har studerat klart vill han jobba som bilmekaniker för hela sitt liv.Men det kan hände att Albert inte blir bilmekaniker.Han han tankar att kanske bli kriminell och tjäna pengar på det sättet.Men Albert har ingen 100% plan för det.Men det är en tanke han kanske följer någon dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kör inte rp för att ha makt och bli känd.Jag vill skapa bra och seriösa scenarion.Jag är aktiv och har varit whitelistad innan det hette medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som gör mig interreserad är att det är en hög nivå på rp och bra scenarion.När jag kollar på streams av unive blir jag väldig sugen att spela

Hur hittade du Unive? jag kollade på Cosmo_bt och blev interesserad av hans upplevelse i Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra scenarion och ta det seriöst.Jag vill utveckla min rp nivå samt ha roligt på samma gång.Inte spela för makt och ha det roligt och försöka skaffa nya vänner.Jag vill kunna underhålla folk och gör så att de har en kul tid i Unive.Mitt mål är också att någon dag bli chef på något jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp en karaktär som lever ett bra och inte ett misslyckat liv.Jag vill kunna jobba som en bilmekaniker

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar tillfällit bara Unive!

Tillbaka