Nekad Windyz | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Windyz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982595029/

Ditt Hex-ID: 11000013cef81d5

Vad är din discord tagg? Windyz#1439

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är perma bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ansökte till chef jobb sen fick jag nekad för Tidigare dåligt beetende.Men jag skrev till wagner varför blev jag bannad under securitas utbildning.Sedan skrev han tillbaks "oj kanske borde du satsa på BegripRP".Efter att jag blivit nekad för att skriva tillbaks blev jag lite arg och skrev -rep, i rep kanalen i discord.Fick också indragen medlemskap

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ansökte till chef jobb sen fick jag nekad för Tidigare dåligt beetende.Jag skrev -rep i kanalen på discord och fick indragen medlemskap och ban tror jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.Men asså tycker inte att jag skulle bli nekad för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Snodde en polis bil när jag var ny har aldrig gjort det igen och lallade runt i marja lisas en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skriva -rep och bara spela vidare som att inget har hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva något dumt tillbaks om något händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Jag har ej bannat dig från dc, du är bannad för begrip.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka