Nekad WindRammer | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WindRammer

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Megahoran#6632

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. En bakgrund inom IT, men dock under svåra omständigheter. Området jag växte upp på var inte alltid den bästa miljön samt att ekonomin var tuff inom familjen. Trots det så har jag alltid varit en glad och utåt person mot människor inom och utanför min krets. Jag är 25 år gammal och är rätt så extrovärt och utåtgående. Mina intressen är att umgås med vänner och familj men även fiska och pilla med datorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I och med detta är min första gång jag spelar på en RP server inom GTA, så hade jag kunnat bidra med en fräsch och oskyldig point of view. Jag vill bidra med ordning och reda på servern på en nivå där vi alla håller en RP roll i spelet och inte är alltför utanför "reglerna" om man säger så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag låter motparten griefa, slippa undan enkelt och eventuellt om jag skulle låta honom/henne griefa. T.ex:

Skulle personen tjäna 500 kr på att döda mig, så hade jag kunnat be personen döda mig hela tiden för att farma gold, vilket uppenbarligen är förbjudet men även en vinst hos motparten. Det är så jag uppfattar er fråga.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka