Accepterad wimzly | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wimzly

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laban

Vad är ditt discord namn? bök#5122

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Linus Engqvist är 22 år gammal och uppväxt i Piteå. Han kommer från en fattig familj men hans uppväxt påverkades aldrig av föräldrarnas ekonomiska sitts. Han lärde sig tidigt att ta hand om sig själv vilket ledde till att han blev väldigt egen och undvek andra. Eftersom familjens ekonomiska situation inte var den bästa blev han tvungen till att tidigt hjälpa till med alla möjliga sorters arbeten, hans familj var det enda han hade men när hans far blev skjuten av ett lokalt kriminellt gäng förändrades allt. Han blev del av ett av de motstående gängen i hopp om att få tag på sin fars mördare. Han begick brott efter brott och mord efter mord. När han fick reda på att hans faders mördare blivit tagen för grovt narkotikabrott, mord och våld mot tjänsteman insåg Linus att han skulle sitta ett bra tag. Endast några dagar därefter dog hans mor av lungcancer och Linus valde att lämna Piteå i hopp om en nystart på livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med den bästa rp jag kan utöver min förmåga i hopp om att göra upplevelsen så bra som möjligt för dom jag träffar på. Desto mer min erfarenhet med rp växer desto mer kommer jag utveckla mina scenarion och sträva efter att skapa unika och trevliga situationer för folket på servern. Jag kommer bidra med ett seriöst rp oavsett om det gynnar mig eller inte och hålla det så realistiskt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte utspelar ett scenario för att endast gynna sig själv utan istället tar hänsyn för motpartens upplevelse så att båda får en rolig och trevlig rp. Detta skapar ett mycket trevligare stämning för båda parterna oavsett erfarenhet.

Hur hittade du Unive? Genom sociala medier och vänner.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka