Nekad wimzly | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wimzly

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laban

Vad heter du på discord? bök#5122

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Den varierar beroende på träningar, matcher och skolarbete men jag brukar vara aktiv de flesta vardagar mellan 16-23 och på helger är jag aktiv i perioder mellan kl 12 på morgonen - 03:00 på natten

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på servern i ungefär en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/966384620939653250/1074490159325773834/Screenshot_1.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att bidra till serverns RP genom att vägleda nya som gamla medlemmar och se till att inga regelbrott förekommer. Som servervakt underlätta man för resten av staffteamet så de inte behöver bekymra sig över små fall när de har fullt upp. Det som skiljer min uppgift åt från vanliga staffs är att jag rpar som vilken person som helst vilket också leder till att jag kan motverka felaktig RP som staff inte lägger märket till och vidta återgärder om det behövs. Förenklat ska jag som servervakt bidra till att servern har en hög RP nivå och förhoppningsvis kunna vägleda och hjälpa folk för att uppnå det målet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att alla medlemmar på Unive nya som gamla ska ha en bra upplevelse med kvalitets RP och verkligen uppleva den fantastiska server som Unive är. Det är verkligen synd om ens första intryck av servern är negativ då den har så mycket att erbjuda. En server med hög RP nivå och hjälpsamma medlemmar är något jag strävar efter som servervakt. Jag hoppas att jag kan göra intryck på medlemmar att sträva efter serverns bästa och verkligen bidra till en hög RP nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara många saker men t.ex. att man använder sina kommandon såsom revive för att vinna/gynna sig själv i olika RP scenarion. Medans korruption oftast innebär att man inte vidtar de återgärder som krävs i olika scenarion för att du t.ex. känner personen som precis bröt mot en regel. Man ska heller inte av lathet ge någon en 1 timmes ban om man har bevis på att de begått flertal regelbrott. Det är extremt själviskt då endast du undviker personens dåliga RP istället för att tänka på alla andra det kommer påverka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka