Nekad Wimpan120 | Medlem ansökning [sueciagevalia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wimpan120

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? bugga1805

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Clark Andersson, 21år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Hjälpsam och stark.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Clark Andersson föddes 2003 och han hade en väldigt stor familj hans familj var väldigt fattig och hade inte hade råd med saker så han levde väldigt fattigt han hade även inga vänner så han hade bara sig själv. När han var 4 år dog hans familj i en bil olycka så han hamnade hos en fosterfamilj men de var inte snälla mot honom så han flyttade till en buss i skogen och där levde han ensam han gick inte i skolan eller något sånt när äldre så köpte han ett hus som han lever i än idag och Clarks framtidsplaner är att få ett bra jobb och att få ett stort hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är snäll rolig och är väldigt bra på RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra så att alla har det roligt i ett scenario. Och inte bara du själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är när man slår eller skjuter på någon utan anledning. Vdm är när man använder sitt fordon som ett vapen som att köra på andra personer eller deras fordon. Meta Gaming är när man tar ens persons information utanför som exemple discord osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit I andra RP servrar och har bra efarenhet.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du får göra en ny ansökan om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka