Nekad wilwar12 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilwar12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198935145430

Ditt Hex-ID: 11000013a1b7bd6

Vad är din discord tagg? s.warskog#7903

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: fiveM.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han inte fick pengar som han kom och krävde av mig trots att de var han som krockade i mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han sa att om inte jag fixa pengar skulle han döda mig och sen sa han att jag ska följa med han för att jag ska jobba för han och jag ville inte följa med dom och då sprang jag iväg och då kom han och körde över mig och hoppa ut och sikta en pistol mot mig och då fick jag panik och hoppa in i hans bil och körde iväg och då börja dom skjuta mot mig och då ville inte jag dö så jag körde över dom och så var min kompis där som jag skulle hämta och då körde jag iväg och du blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för jag körde över dom för dom sköt mot mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag inte ska ta andras bilar och inte köra över dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra över dom och att inte ta deras bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Du har blivit bannad för exakt samma sak för 5 dagar sedan. Och vad gör du efter bannen? Du går in igen och gör exakt samma sak.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka