Nekad WilsonTV | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilsonTV

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Wils0nn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Johnsson

Vad är ditt discord namn? Wilson#5179

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag har inte skapat min karaktär än men jag vet för det mesta hur han ska var. En man i 30 års åldern med en klassisk kortare sidbena och lite stubb som skägg. Han är ca vara ca 185cm lång, ganska vältränad och kommer från Karlskrona. Han pratar ganska klassisk karlskronitiska. Han växte upp i en by utanför Karlskrona med sin familj, har spelat fotboll och handboll enda tills han var 16 år då han åkte på ett utbytesår till USA och bodde där i ett år. Utöver utbytesåret så hade han en ganska normal uppväxt, hängde med kompisar, gjorde bus, tränade, var normalbra i skolan och spanade på tjejer. Efter utbytesåret så pluggade Stefan Krantz klart sina gymnasiestudier och har sedan dess jobbat med lite olika jobb, på en mack, i äldreomsorgen och på senare år ordningsvakt. Stefans dröm har alltid varit att bli polis, och det är drömmen fortfarande. Han har varit singel hela livet och hoppas på att hitta sin stora kärlek. På fritiden gillar Stefan att spela golf, titta på fotboll, hänga med kompisar, träna och late night cruisa!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag länge velat börja spela aktivt på en seriös svensk rp server. Jag kommer att spela och bete mig så realistiskt det bara går. Ni kommer få en rolig kille som gillar att skoja och som är väldigt aktiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hade gärna hjälpt till att sprida servern, med kanske ett tiktok konto t.ex. Har nämligen haft hand om flera tiktok konton, varav ett med 16k följare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan göra vad som blir bäst för servern i ögonblicket även om det inte gynnar än själv. Eller att man

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om det för några månader sedan, men har inte riktigt tagit tag i det förrens nu.

Nekad skriv vad du kan bidra med till serverns RP inte hur du kan få in mer folk till servern. Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka