Nekad wilsoncaba | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilsoncaba

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilson

Vad är ditt discord namn? wilsoncaba

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan persson.25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ärlig, Ambitiös, Äventyrslysten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Persson växte upp i en liten by i Sverige, där han tidigt lärde sig värdet av hårt arbete och gemenskap. Efter att ha avslutat sina studier inom ekonomi, bestämde han sig för att söka nya äventyr och möjligheter i storstaden. Jan drömmer om att starta sitt eget företag och bidra till samhället genom att skapa jobb och innovation.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerande och realistisk karaktär som är både mångsidig och dynamisk. Jan Persson är en person som alltid strävar efter att förbättra sig själv och sin omgivning, vilket kan leda till intressanta och utvecklande scenarion för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man är villig att sätta sig själv i en förlorande position för att skapa en mer realistisk och engagerande berättelse. Det handlar om att prioritera berättelsen och upplevelsen för alla spelare över sin egen karaktärs framgång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har alltid följt reglerna och strävar efter att vara en respektfull och ansvarsfull spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet. Det innebär att man inte får använda information som ens karaktär inte skulle ha tillgång till i spelet. Powergaming är inte tillåtet. Det innebär att man inte får tvinga andra spelare till specifika handlingar eller resultat utan deras samtycke.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och passionerad rollspelare som alltid strävar efter att förbättra mina färdigheter och bidra till en positiv och inkluderande spelmiljö. Jag ser fram emot att få möjligheten att vara en del av Unive och skapa minnesvärda upplevelser tillsammans med andra spelare.

Nekad.
Anledning: inga logs, gå in och spela på servern och ansök igen efter det

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka