Accepterad wilson_tf | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilson_tf

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867465956

Ditt Hex-ID: 11000013612c6e4

Vad är din discord tagg? wilsonterra

Vem var det som bannade dig? Liam0000

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa att det lagar. men jag trodde att man inte kunde höra mig för jag trodde jag inte höll ner knappen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte men mamma ropade och sa det va mat så jag stängde av och när jag kom tillbaka så va jag bannad och jag gick så ingen va i närheten så jag inte förstör ett scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va en felaktig ban men jag förstår men jag viste inte att knappen va ner tryckt och att man kunde höra mig för jag blev frustrerad för att det laggade. och att han bara sprang iväg 3 gånger men jag tänkte/trodde inte att man kunde höra mig för jag tryckte inte ner knappen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kolla ner i hörnet och se om det är vit eller gråt men vet inte för det har aldrig hänt innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska skrika ut vad jag tänker och försöka att ha det i huvudet för att om micken råkar vara på så kan jag inte bli bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka