Inaktuell wilson_tf | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilson_tf

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867465956

Ditt Hex-ID: 11000013612c6e4

Vad är din discord tagg? wilsonterra

Vem var det som bannade dig? queen

Bild på banmeddelande: image 3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte hade några klöder på m ig men vi skulle precis göra ett rån då jag blir skadad och för att jag inte vill att folk ska se väm jag är så tog jag av kläderna men viste inte att man inte fick göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på sjuk huset och fick vård utan kläder för att jag skulle göra rån och inte ville att folk ska se mig/ känna igen mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte det för att jag det är tydligen det men jag viste inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ha på mig kläder men då skulle folk se att jag skulle göra något man inte får göra så jag tycker jag görde rätt men nu gör jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska ha kläder på sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka