Nekad wilson_0000 | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilson_0000

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198960126211/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? {|}#9999

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Han är 44 år gammal och är sugen på att pröva på något nytt. Ett arbete som han kan börja tjäna pengar och få råd till en bostad som han kan bo i. Han heter Josef Andersson och han gillar att träna men är tyvärr singel:( Han har mycket erfarenheter när det kommer till att mecka bilar så han vill gärna börja Jobba på Bennys så han kan börja känna in pengar som jag sa innan. Hans erfarenheter är från sin pappa som tidigare jobbat på Bennys fast i en annan stad. Så han har lärt sig där ifrån.
Hans mål är att tjäna pengar så han har råd till en bostad och mat och börja leva men sen kanske han byter jobb. Han tränar mycket för att han vill få magrutor till sommaren. Han söker också en tjej som han kan leva med och mysa ksk XD. Han vill uppnå med att bestiga det högsta berget i staden och han vill uppnå med att hoppa fallskärm för att han gillar att äventyra och göra farliga saker och galna saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem för att kunna utveckla min rp och andras rp via min rp. Jag vill även bli Medlem för att visa ett gott intresse för server och för att kunna rp dom Medlem sakerna som Polis,mekonom,krim, sjukvården, båtförseljare, autoexperten och en hel del andra jobb som kräver den Medlem rollen i dc. Jag vill även kunna ta lärdom avandra som har lyckats få den Medlem rollen inom rp att dom även ska kunna förbättra min rp och sedan så kan jag också lära ut mina kunskaper till folk som är Medlem Sedan vill jag bidra med en riktigt bra rp till server och spelarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP. Stabiliserad RP. Med det menar jag att jag kan bidra med sociala scenarios. Jobba på sociala jobb. Snacka med folk. osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid ha det roligt i ett scenario. Det går inte bara ut för att vinna. Det är något som skall göras roligt. Seriöst osv.

Hur hittade du Unive? FiveM Sverige.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka