Accepterad wilson_0000 | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilson_0000

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198960126211/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? {|}#2791

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Gustav Olsson. Han är 25 år gammal och är sugen på att skaffa ett arbete så han kan börja tjäna pengar och få råd till en bostad som han kan bo i. Han heter Gustav Olsson och han gillar att träna men är tyvärr singel:( Han har mycket erfarenheter när det kommer till att mecka bilar så han vill gärna börja Jobba på Bennys så han kan börja känna in pengar som jag sa innan. Hans erfarenheter är från sin pappa som tidigare jobbat på Bennys fast i en annan stad. Så han har lärt sig där ifrån.
Hans mål är att tjäna pengar så han har råd till en bostad och mat och börja leva men sen kanske han byter jobb. Han tränar mycket för att han vill få magrutor till sommaren. Han söker också en tjej som han kan leva med och mysa ksk XD. Han vill uppnå med att bestiga det högsta berget i staden och han vill uppnå med att hoppa fallskärm för att han gillar att äventyra och göra farliga saker och galna saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har goda kunskaper kring Roleplay. Har hållit på med Roleplay i 1 år nu ungefär. Ett stort intresse. Något extremt roligt. Det skulle utvecklas ännu mer ifall man blev medlem på en så stor server som Unive. Det är ett bra mål. Roligt att yttligare igen kunna utveckla rollspelet genom en så stor server. Det underlättar som fan. Det är även kul med den stora socialiteten som finns. Att det är så pass många spelaren inne så att man kan göra roliga sociala scenarios utan att behöva tänka på att det bara är 100 spelaren inne. Utan det kanske är 700 ist. Det är betydligt roligare för rp:n i överlag. Därför vill jag bli Medlem på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer kunna bidra med mycket socialt Rollspel. Asså t.ex bygga upp något stort och roligt scenario. Men kan t.ex ha Bilträff. Eller bara anmält umgås med varandra. Det kan jag bidra med till serverns RP för att få den så social som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte roll spela enbart för makten. T.ex vissa rp,ar enbart för makt. Det är pundigt att göra. Man ska ha det roligt under tidens gång. Men vissa har en annan synvinkel på det. Men när dom själva drabbas för det gnälls det. Så det är viktigt att båda har roligt och att inte bara 1 ska vinna på det. Visst ibland ifall man har en bra anledning på det. Men det är sällan.

Hur hittade du Unive? Kompisar. FiveM Sverige.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka