Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198370564308/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville
Vad är ditt discord namn? Ville#7681
Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Min main karaktär jag har tänkt att köra är en man som heter Ricky Bronzballe och han är född 1986-05-03.
Ricky blev mobbad pga att hans pappa var en polis som gjorde att Ricky blev kallad för gris osv detta är en svag punkt som Ricky har svårt att ta kommentarer som har något med att göra att han är en gris. Att han är en bortskämd grabb som inte kan göra något själv för att få en bra och stabil framtid, att han har fått allt på ett silverfat. Detta kommer jag spela på att han i smyg blir nervös, rädd, arg eller att han rodnar och detta tycker jag att man får ett bättre intryck av ens personlighet att man använder sig av /me rodnar tex. Men förutom detta så tänker jag spela han som en rolig men fortfarande ganska svår/hård person.
Ricky blev uppfostrad av hans föräldrar han blev bra uppfostrad han fick ett silverfat serverat för jobb, pengar etc.
Hans mamma "Karin" som var en helt normal mamma hon jobbade som en läkare, Karin var läkarchef. Just idag är Karin läkarchef i Stockholm, hon räddar liv varje dag för att få samhället till det rätta igen som det en gång var eller kommer vara.
Hans pappa “Conny” som har varit polis nästan sen han gick ut sin kurs som han gjorde i Uppsala, just nu har Conny gjort sina år i kåren och han har varit polischef i en kåren i Uppsala och Ricky gick en polishögskola i Uppsala för att ta över kåren som Conny har fört i flera tiotal år. Conny är i sina sista år i yrket men han arbetar mest inre tjänst men ibland så är han i yttre tjänst. Det som driver Ricky är hans föräldrar som alltid har varit vid hans sida hela tiden. Just nu har jag inte bestämt mig hur jag ska "spela" Ricky, jag tycker RP:et får leda vart min karaktär ska gå, vilket yrke osv. Med Ricky så vill jag framställa ett roligt RP men jag kommer även försöka att ge och ta i RP:et så att alla sidor blir nöjd efter ett scenario.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet sen tidigare erfarenheter så har jag rollspelat i teater så vet jag vad jag håller på med när jag RP:ar och hur jag ska RP:a och att alla ska ha det roligt istället för att bara en själv ska ha det roligt. Det är därför jag började rollspela på Fivem för att tillbringa roligt och socialt RP, och på dessa servrar jag har spelat på så har jag inte kunnat tillföra det jag vill och jag vet att denna server inte har några begränsningar som gör att man inte kan slutföra sitt scenario om man inte håller sig efter sunt förnuft eller om man inte bryter en regel.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört väldigt mycket gott om denna server inte bara RP:et, alla på servern verkar ha ett glatt och socialt RP och förstår att de kan hålla RP nivån så realistiskt som möjligt, att det inte går ut att bara vinna vinna och vinna scenarion. Det sociala RP är en del av mig och min karaktär. Det klart att det händer mycket bra och dåliga saker på en server och jag tycker Unive fixar bort sina problem väldigt snabbt pga detta community och Unive sticker inte bara ut med ett bra staff samt devs, de sticker ut med detta sociala RP:et samt att community går det mesta efter Sunt Förnuft och jag vet att en server inte kan vara helt perfekt för då finns det inte någon glöd i staffsen samt alla andra och det gör att jag ansöker just nu för att jag vet att det kommer bli bra för mig och hoppas för de andra.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom lite på Twitch och där såg jag en läcker man som hade ett socialt och roligt RP. Det var H3llgren jag såg på Twitch. Detta är något jag vill åstadkomma för mig själv och andra, det är därför jag dels gör denna ansökan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett socialt rp där alla får vara med och det ska vara genomtänkt inte att scenariorna är scriptade att det blir rejält under varje scenario. Socialt rp är något som kan ge ett större rp tex man är på motellet och socialiserar sig och sen så kanske man åker upp i bergen eller man kanske kommer in i kriminella umgängen så socialt rp är något som jag strävar efter det ger rp och det är roligt rp. Målen är inte items, pengar osv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Enligt mig så tycker jag att man inte ska ha ett mål med sin karaktär mer vad man själv kan ha för mål, såsom vad man kan tillbringa till andra på servern för att öka deras upplevelse på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Faktiskt inte, tog en lång paus från RP:et. Och när jag kom tillbaka så vill jag börja om och känna om glöden är kvar som den en gång var.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville
Vad är ditt discord namn? Ville#7681
Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Min main karaktär jag har tänkt att köra är en man som heter Ricky Bronzballe och han är född 1986-05-03.
Ricky blev mobbad pga att hans pappa var en polis som gjorde att Ricky blev kallad för gris osv detta är en svag punkt som Ricky har svårt att ta kommentarer som har något med att göra att han är en gris. Att han är en bortskämd grabb som inte kan göra något själv för att få en bra och stabil framtid, att han har fått allt på ett silverfat. Detta kommer jag spela på att han i smyg blir nervös, rädd, arg eller att han rodnar och detta tycker jag att man får ett bättre intryck av ens personlighet att man använder sig av /me rodnar tex. Men förutom detta så tänker jag spela han som en rolig men fortfarande ganska svår/hård person.
Ricky blev uppfostrad av hans föräldrar han blev bra uppfostrad han fick ett silverfat serverat för jobb, pengar etc.
Hans mamma "Karin" som var en helt normal mamma hon jobbade som en läkare, Karin var läkarchef. Just idag är Karin läkarchef i Stockholm, hon räddar liv varje dag för att få samhället till det rätta igen som det en gång var eller kommer vara.
Hans pappa “Conny” som har varit polis nästan sen han gick ut sin kurs som han gjorde i Uppsala, just nu har Conny gjort sina år i kåren och han har varit polischef i en kåren i Uppsala och Ricky gick en polishögskola i Uppsala för att ta över kåren som Conny har fört i flera tiotal år. Conny är i sina sista år i yrket men han arbetar mest inre tjänst men ibland så är han i yttre tjänst. Det som driver Ricky är hans föräldrar som alltid har varit vid hans sida hela tiden. Just nu har jag inte bestämt mig hur jag ska "spela" Ricky, jag tycker RP:et får leda vart min karaktär ska gå, vilket yrke osv. Med Ricky så vill jag framställa ett roligt RP men jag kommer även försöka att ge och ta i RP:et så att alla sidor blir nöjd efter ett scenario.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet sen tidigare erfarenheter så har jag rollspelat i teater så vet jag vad jag håller på med när jag RP:ar och hur jag ska RP:a och att alla ska ha det roligt istället för att bara en själv ska ha det roligt. Det är därför jag började rollspela på Fivem för att tillbringa roligt och socialt RP, och på dessa servrar jag har spelat på så har jag inte kunnat tillföra det jag vill och jag vet att denna server inte har några begränsningar som gör att man inte kan slutföra sitt scenario om man inte håller sig efter sunt förnuft eller om man inte bryter en regel.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört väldigt mycket gott om denna server inte bara RP:et, alla på servern verkar ha ett glatt och socialt RP och förstår att de kan hålla RP nivån så realistiskt som möjligt, att det inte går ut att bara vinna vinna och vinna scenarion. Det sociala RP är en del av mig och min karaktär. Det klart att det händer mycket bra och dåliga saker på en server och jag tycker Unive fixar bort sina problem väldigt snabbt pga detta community och Unive sticker inte bara ut med ett bra staff samt devs, de sticker ut med detta sociala RP:et samt att community går det mesta efter Sunt Förnuft och jag vet att en server inte kan vara helt perfekt för då finns det inte någon glöd i staffsen samt alla andra och det gör att jag ansöker just nu för att jag vet att det kommer bli bra för mig och hoppas för de andra.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom lite på Twitch och där såg jag en läcker man som hade ett socialt och roligt RP. Det var H3llgren jag såg på Twitch. Detta är något jag vill åstadkomma för mig själv och andra, det är därför jag dels gör denna ansökan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett socialt rp där alla får vara med och det ska vara genomtänkt inte att scenariorna är scriptade att det blir rejält under varje scenario. Socialt rp är något som kan ge ett större rp tex man är på motellet och socialiserar sig och sen så kanske man åker upp i bergen eller man kanske kommer in i kriminella umgängen så socialt rp är något som jag strävar efter det ger rp och det är roligt rp. Målen är inte items, pengar osv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Enligt mig så tycker jag att man inte ska ha ett mål med sin karaktär mer vad man själv kan ha för mål, såsom vad man kan tillbringa till andra på servern för att öka deras upplevelse på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Faktiskt inte, tog en lång paus från RP:et. Och när jag kom tillbaka så vill jag börja om och känna om glöden är kvar som den en gång var.