Vad är ditt namn i verkligheten? Ville
Vad heter du på discord? Ville#7681
Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2000
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från och till varje dag. Vissa dagar kan det vara tidigt på dagen, andra dagar kan jag senare. Och tiden skulle förmodligen öka om jag blir antagen, inte bara ingame även i discord.
Berätta om dig själv Jag är en 21 årig grabb. När jag inte sitter vid datorn och spelar så är jag antingen med kompisar eller så spelar/tittar jag på fotboll eller andra sporter. Jag anser mig själv vara en hjälpsam, rolig och social kille. Jag är även snabblärd.
Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill bli Support för att jag gillar att hjälpa personer som sagt och få bort dem som lallar/ dem håller en dålig rp nivå. Tycker när dessa lallare kommer in bara för att förstöra för andra på Unive. Jag är väldigt aktiv att kolla discord och forumet är inne på båda väldigt mycket varje dag. Och så vill jag vara med på resan att utveckla Unive till det bättre. Tycker också att detta jobb passar mig väldigt bra eftersom att jag gillar att hjälpa folk och tror på denna servern väldigt mycket. Är ju väldigt aktiv på forumet som sagt så då kan jag titta väldigt mycket på folks ban överklagande. Jag hade också kunna sitta och ta väldigt många support samtal eftersom att jag har mycket fritid och är mycket ledig på dagarna. Inne på servern väldigt mycket då hade jag kunnat åka runt och specca folk och se hur dem rpar och kolla olika scenarion så det inte är för mycket lall i scenarion, det brukar ibland vara lite lall i kriminella scenarion.
Jag vill få ned väntetider i support kanalen.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har väl spelat till och från i några månader, men nu de sista veckorna har jag blivit mer aktiv på servern.
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? En passion i livet som jag har är att hjälpa folk, det behöver inte vara bakom datorn det kan även vara ute i arbetslivet. Jag vill ha nya äventyr på datorn just nu och jag vet att support på Unive är stora och roliga äventyrer.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har vart staff förr i andra sorters RP servrar och har bidragit väldigt mycket. Jag väljer att spendera mycket tid på att hjälpa folk som behöver tips, rapportera saker som att folk bryter mot reglerna, eller bara att svara på deras frågor. Jag tror att jag är rätt man till jobbet och kan erbjuda mycket
Har du några tidigare erfarenheter? Inom Fivem så har jag lite erfarenheter om server kommandon. Sen har jag även praoat inom tech support så där ifrån har jag lärt mig hur man ska hantera olika situationer. Men jag har lätt att anpassa mig till olika system.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har själv scriptat på en server så där ifrån har jag lärt mig lite kommandon.
/sqlban [id] [dag] [anledning] du bannar personen
/revive du återupplivar personen
/togglename du ser personens steam namn
/toggleid ser personens id
/bring [id] Personen Teleporteras till dig
/tpm Teleporterar till din waypoint
/noclip din är osynlig och flyger runt du speccar folk också
/goto [id] du teleporterar till personen
/kick [id] du kickar någon
/freeze du fryser spelaren
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, då jag själv har varit en "scriptare" så anser jag mig att veta hur man ska hantera olika system. Sen så har alla såklart olika system men från mina erfarenheter inom olika system i Fivem så kommer det säkert gå fort att anpassa mig.
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? För tillfället så har jag bara mina blickar på Unive då jag vill hjälpa servern så att den blir bättre och bättre.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Faktiskt inte.
Vad heter du på discord? Ville#7681
Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2000
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från och till varje dag. Vissa dagar kan det vara tidigt på dagen, andra dagar kan jag senare. Och tiden skulle förmodligen öka om jag blir antagen, inte bara ingame även i discord.
Berätta om dig själv Jag är en 21 årig grabb. När jag inte sitter vid datorn och spelar så är jag antingen med kompisar eller så spelar/tittar jag på fotboll eller andra sporter. Jag anser mig själv vara en hjälpsam, rolig och social kille. Jag är även snabblärd.
Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill bli Support för att jag gillar att hjälpa personer som sagt och få bort dem som lallar/ dem håller en dålig rp nivå. Tycker när dessa lallare kommer in bara för att förstöra för andra på Unive. Jag är väldigt aktiv att kolla discord och forumet är inne på båda väldigt mycket varje dag. Och så vill jag vara med på resan att utveckla Unive till det bättre. Tycker också att detta jobb passar mig väldigt bra eftersom att jag gillar att hjälpa folk och tror på denna servern väldigt mycket. Är ju väldigt aktiv på forumet som sagt så då kan jag titta väldigt mycket på folks ban överklagande. Jag hade också kunna sitta och ta väldigt många support samtal eftersom att jag har mycket fritid och är mycket ledig på dagarna. Inne på servern väldigt mycket då hade jag kunnat åka runt och specca folk och se hur dem rpar och kolla olika scenarion så det inte är för mycket lall i scenarion, det brukar ibland vara lite lall i kriminella scenarion.
Jag vill få ned väntetider i support kanalen.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har väl spelat till och från i några månader, men nu de sista veckorna har jag blivit mer aktiv på servern.
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? En passion i livet som jag har är att hjälpa folk, det behöver inte vara bakom datorn det kan även vara ute i arbetslivet. Jag vill ha nya äventyr på datorn just nu och jag vet att support på Unive är stora och roliga äventyrer.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har vart staff förr i andra sorters RP servrar och har bidragit väldigt mycket. Jag väljer att spendera mycket tid på att hjälpa folk som behöver tips, rapportera saker som att folk bryter mot reglerna, eller bara att svara på deras frågor. Jag tror att jag är rätt man till jobbet och kan erbjuda mycket
Har du några tidigare erfarenheter? Inom Fivem så har jag lite erfarenheter om server kommandon. Sen har jag även praoat inom tech support så där ifrån har jag lärt mig hur man ska hantera olika situationer. Men jag har lätt att anpassa mig till olika system.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har själv scriptat på en server så där ifrån har jag lärt mig lite kommandon.
/sqlban [id] [dag] [anledning] du bannar personen
/revive du återupplivar personen
/togglename du ser personens steam namn
/toggleid ser personens id
/bring [id] Personen Teleporteras till dig
/tpm Teleporterar till din waypoint
/noclip din är osynlig och flyger runt du speccar folk också
/goto [id] du teleporterar till personen
/kick [id] du kickar någon
/freeze du fryser spelaren
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, då jag själv har varit en "scriptare" så anser jag mig att veta hur man ska hantera olika system. Sen så har alla såklart olika system men från mina erfarenheter inom olika system i Fivem så kommer det säkert gå fort att anpassa mig.
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? För tillfället så har jag bara mina blickar på Unive då jag vill hjälpa servern så att den blir bättre och bättre.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Faktiskt inte.