Nekad Wilson1234 | Chef-jobb ansökan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilson1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto experten.

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? {|}#2791

Hur gammal är du? 15 år, fyller 16 i april.

Hur länge har du spelat på Unive? Oklart, har pendlat fram och tillbaks men inser nu att unive är den rätte servern för mig.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ta in lojalt folk som har samma tänk som mig, gällande upplägget kring jobbets grund osv, hur vi alla jobbar och till vilket syfte vi jobbar för. Tror det skulle passa mig bra, har tidigare erfarenheter av denna typens jobb, bland annat har jag styrt såna hära firmor tidigare. Så kommer utveckla jobbet bra genom att ta in seriöst och lojala kamrater till min arbetes plats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Skulle vilja säga att mina erfarenheter är goda, har bland annat praoat på en arbets plats som Auto experten IRL. Har fått vara med och lära mig om teamet och hur dom jobbar om dagarna, det var väldigt intressant, kör ju epa å sådant irl så lärde mig mycket där.- Har ju detta sjukt stora bilintresse, vilket jag fortfarande vill leva upp till i mitt rollspelande med. Med hjälp av mina erfarenhter så att säga, det kommer bli seriöst, lojalt folk som kan sin grej. Ta in seriösa anställda som verkligen vill jobba där, inte folk som bara är där för att lalla, sånt skit tolerera inte jag.

Hur ofta kommer du vara inne? INP hela tiden, jag har mycket fritid så de kommer bli en hel del så att säga, kommer vara inne varje dag i regel, så länge jag inte är borta eller utför ärenden i mitt vanliga liv!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, det är en självklarhet för mig!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Kommer satsa allt här nu så svar NEJ! ENBART UNIVE!

Har du läst våra Regler? Har kollat igenom reglerna och har principen i dom så yes, det har jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka