Accepterad WilmWitch | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilmWitch

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma

Vad är ditt discord namn? wilmish

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1991

Berätta om din karaktär. Ewelina Laine. född 1999-09-21 (24 år just nu). Föddes i Vasa (Finland) Men då hennes föräldrar dog i en bilolycka när hon skulle fylla 3 år så vart hon adopterad av hennes föräldrars närmaste kompisar och grannar Mikka och Love Laine. Familjen Laine flyttade till Haparanda på grund av jobb när Ewe var 4 år. Ewelina var en otroligt duktig och glad unge under uppväxten. Hennes biologiska föräldrar verkar inte finnas kvar i hennes minne. Men hon hade ett svart flätad läderarmband som modern hade gjort. Ewelina gick Idrottsgymnasiet och ville en dag bli innebandyspelare på proffsnivå. Men just innan studenten så hamnade hon i dålig sällskap. Under de senaste 5 åren har hon snattatoch testat droger. Hon har varit till domstol och blivit dömd till fängelse för fortkörning, rattfylleri samt misshandel vilket resulterade även till stt hon inte kan ta något typ av körkort innan 25 års ålder. Dock har domstolen samt Ewes föräldrar insett att fängelset är ett dumt ställe för Ewelina då hon hittar fler kontakter in i kriminalliteten. Nu har domstolen samt familjen Laine beslutat att Ewelina ska få flytta till sin större kusin Mella Widetind då hon har erfarenhet av den kriminella världen men kommit ur det. De vill att Mella ska hjälpa Ewelina tillbaka till den lagliga sidan och raportera hur detta går. Om allt går bra och polisen samt Mella anser att Ewelina har kommit ur sin idiotiska period av kriminallitet så kan hennes dom tas bort ifrån registret och hon kan skaffa jobb och körkort igen. Men de var på ett villkor, Ewelina ska ha på sig fotboja fram tills domen läggs ner och tas bort ifrån registret. Ewelina ångrar sig lite över allt hon har gjort, men hon har inte riktigt känt sig som hemma uppe i Haparanda och vet inget annat än det småkriminella livet hon har nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga senarion, positiv rp med sunt förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte bara en part som konstant ska vinna senarion. Man ska försöka rikta sig mot att båda parter vinner då rpnivån blir bättre samt fler spelade blir nöjda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM. Random death match, Man ska inte springa fram och döda folk utan anledning. det är dålig rp. Powergaming, Man ska inte spela på ett sådan sett att man grindar efter pengar eller makt så att säga. Sunt förnuft. När man rpar så ska man fråga sig själv. är detta rimligt? innan man gör något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på unive förut under 2023 men valde att lämna helt då tappade lusten för rp helt och håller i nästan 4 månader. Men lusten har börjat komma tillbaka igen så hoppas att få komma tillbaka.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gjorde de dumma valet att be en staff att ta bort mina roller på unive discorden för några dagar sedan. Jag hade inte rört rp på 4 månader då jag kände mer ångest att spela rp än nöje. Men nu har suget att spela kommit tillbaka och jag skulle gärna vilja rpa på unive igen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka