Accepterad WilmerVolvo | Medlem ansökning |Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilmerVolvo

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112264012/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Wilmer Magnusson#0383

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2011

Berätta om din karaktär. . Jag är en kille som är före till min pappa, min pappa var en stark man och levde ett hårt/svårt liv och försökte göra sitt bästa för att kunna försörja oss. Han var jätte fattig i början och han bygge upp sig utan någons hjälp samt medan andra försökte ge honom negativa åsikter, sedan med tiden började han få mer pengar på nått sätt och sedan tills slut bliv han jätte rik men han fortsatt inte sitt liv på grund av att andra gäng som döde honom sedan dem tog allt han/vi ägde. Nu är jag här helt själv, ensam kille som är 11 år och inte hat någon stans att bo i. Jag är också en kille som inte kan lita på någon och ska göra allt för att kunna bli lite som min pappa var och till slut kunna döda dessa gäng som mördade min älskade pappa. Jag är inte kille som alltid står för mina rättigheter och ska göra allt för att kunna få pengar och kunna försörja min framtida fru/barn. Jag är en kille som också är jobbintresserad, med detta menar jag att jag inte gillar o studera, utan jag gillar jobba hårt för pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli det för att jag tycker att jag är mogen nog att bli det och att jag kommer följa alla regler för att jag är en person som gillar att vara trevlig mot andra och för att jag älskar denna servern och spelar på den varje dag ca 3 timmar om Dan och verkligen grindar för att få det jag vill och för att jag tror att jag kan få bra RP scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till hög och seriös rp. Jag har länge spelat på servern och jag kommer göra allt i min makt för att Rp ska bli hög och rolig för alla spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör inte scenarion för att vinna. Utan man skapar scenarion för att både motparten och en själv ska ha ett roligt scenario. Detta gör att ingen blir sur och det gör så att båda parterna har det kul och ingen bryr sig om vem som vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom att titta på svenska servers på fivem och då hittade jag multistadem och sedan dess har jag fastnat för denna servern För att det finns massa rolig apelsiner som är trevliga och är roliga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka