Accepterad WilmerVolvo | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilmerVolvo

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112264012/

Ditt Hex-ID: 110000144aa194c

Vad är din discord tagg? Wilmer Magnusson#0383

Vem var det som bannade dig? ^1Loco

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: nuedok Anledning: copbait Går ut om: 2 dagar 23 timmar 9 minuter Placerad av: ^1Loco

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag va med ett par poliser och sen gasade jag farm och den bilen är jätte snabb så den sladdar nar jag gasar lite och då såg dom de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va med poliser som jag kände och dom hade ingen bil så jag stoppade/körde in framför dom och ringde då dessa poliser

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker jag skulle få en kick men blev ju istället bannad 3 dagar vilket jag tycker är lite mycket för de här men alla känner ju olika så är de ju bara med så kan de vara.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad nån gång och de råkade jag slå en grabb på piren och sen slogs vi och jag skulle säga förlåt med han bara slog mig hela tiden så jag blev Medvetslös och vidare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade gassat mindre och försökt och inte sladda så mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag, jag ska inte vara så arg på gasen och inte sladda så mycket de är vad jag kommer på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag för står till 100% MvH Tack för din tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka