Nekad wilmerrr | Medlem ansökning [Sallad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerrr

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Svennen

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Wilmer Persson född 2001-12-12 , jag är uppväxt i Stockholm Solna, jag har en pappa, syster, och en brorsa. Min mamma stack från oss när jag var ganska liten jag kanske var runt 8 års ålder. Min pappa hamna rätt så snabbt deppig och vart lite senare alcolist. Det jag gjorde för att komma hemifrån för man kände sig inte jätte dryg hemma så jag var ganska ofta ute med kompisar eller vara mycket på gymmet. Intressen jag har är väll att vara ute med kompisar eller gymma rätt så mycket. Det jag vill i framtiden är väll att skaffa familj och barn helst 3 barn, hus och en bra ekonomi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att kunna RPa mitt bästa så andra kan få ta del av sinna kunskaper och RP kunskaper och kunna få ha roligt senario och sånt tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kör för motpartens vinst, det innebär att båda ska ha kul och att man kör för att vinna. Man kör inte för skojs skull utan man kör för att vinna-

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM, copbaitm, meta gaming och combat logging.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket innan jag har många vänner som har kört och lärt mig lite, jag har även kört teater i några år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som kommer hjälpa andra och även lära mig själv mer inom RP, jag har läst reglerna några gånger också.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka