Nekad Wilmerooo | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tavisbroder.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? tavisbroder.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Kenta Kofot, en 42-årig Partillebo. Uppvuxen med sin mamma Margareta, pappa Göran och sina två bröder Jan och Maxi. Trots att han inte var den mest begåvade fotbollsspelaren under skoltiden, använde han retningen som bränsle för att förbättra sig. Istället för ge upp använde han utmaningarna och omvandlade dem till motivation för sig själv och sina lagkamrater. Med en passion för fotboll och träning blev Kenta en stor kraft inom laget. Genom att visa att det inte handlar om att vara bäst, utan om att aldrig ge upp, blev han en förebild för både unga och gamla inom sin idrottskrets. Han fortsatte sin idrotts resa ända tills han drabbades av en knä skada som gjorde så att han inte kunde spela fotboll längre. Då var han 30 år och bestämde sig för att bli fotbolls tränare åt hans barn. Det är han fortfarande och lever ett lyckligt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra stämning och roliga stunder. Även en bra RP nivå med bra social rp. Och är det nån som behöver hjälp så hjälper jag den gärna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska "vinna" i ett scenario och att man inte bara ska göra det som är best för dig. Även att båda ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempel på regler är: RDM - random-deathmatch att man dödar ,slår, hotar någon utan anledning, VDM- vehicle deathmatch, att du andvänder ditt fordon som ett vapen utan andledning, Cop bait- att du medvetet försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem förut samt att jag spelat andra rp spel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka