Nekad Wilmerooo | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tavisbroder.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? tavisbroder.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Kenta Kofot är en 42-årig man med ett stort hjärta och en äkta passion för att hjälpa andra. Han föddes och växte upp i Partille tillsammans med sin kärleksfulla familj, som består av hans mamma Magdalena, pappa Göran och hans två bröder Jan och Magnus.
Kenta är känd för sitt vänliga och varma sätt och sprider alltid glädje omkring sig. Han brinner för att stödja och hjälpa folk i sin gemenskap och tar sig alltid tid att lyssna på deras bekymmer och erbjuda sitt stöd.
Utöver sitt engagemang för samhället är Kenta också en talangfull idrottsman. Han excellerar både inom fotboll och på gymmet, där hans uthållighet och dedikation verkligen märks. Som en före detta aktiv deltagare inom fotbollen har Kenta en imponerande skicklighet och ett öga för spelet, vilket gör honom till en ovärderlig tillgång för sitt lag.
Sammanfattningsvis är Kenta Kofot en sympatisk och inspirerande individ som gör skillnad i sin omgivning genom sitt engagemang för att hjälpa andra och sitt passionerade intresse för idrott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med härliga stunder och jag är hjälpsam om det är någon som behöver någon form av hjälp.
Jag jobbar effektivt och tar gärna på mig feedback.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på sig själv och tänker på andra. typ om polarn blir anklagad för något kan man försöka prata han ur situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempel på regler är: RDM- random death match, vilket innebär att döda,hota eller slå någon utan någon andledning.VDM- Veichle death match, vilket är ungefär samma som RDM fast med ett fordon. NLR- new life rule, som innebär att om du blir mördad ska du inte komma ihåg något om händelsen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet inom rp då jag tidigare var medlem här, men blev av med det pga ett misstag jag gjorde.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka